|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Düğüm - AKOR
gayet iyi olmuş dostum :))
Emre196 - 27.03.2012 01:35:58
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters cover
Bu parçayı çalışırken gamlar çok önemli ya bide video olursa daha iyi olur
gitarist67e - 27.03.2012 00:35:04
|
Demolar - bErkan_Eller günahkar
egitim sart :D bende aynıyım :D
gitarist-38 - 27.03.2012 00:15:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Değmessin Ağlamaya - AKOR
Bende internetn dinleyip çıkardım youtube da var şarkıyı dinle ritimi kolay :)
Emre ERŞEN - 26.03.2012 23:45:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba - AKOR
a yyay ritim bu
ardıl - 26.03.2012 23:20:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Ölürüm Hasretinle - AKOR
akorlar bencede doğru gitarımla Am G F Em calısıyordum. Bir süre sonra F den Em ye gecerken batırır hançeri kalbime sözleri geliyordu kafamın içine. yani kafamda şarkı sözleriyle akor bütünleşmiş. çalarken kesin bu şarkının akorları böyle olucak dedim google a "yanarım hasretinle akor" yazarak buraya geldim.. girdim baktım ne göreyim aynısı.... (valla daha önce hiç bilmiyordum) neyse tekrar ederek bazı parçalara kulağım alışıyor. ve hemen çıkarıyorum hangi akor olduğunu. demek ki herkes uzun süre çalışırsa yapabılıyormuş akor çıkarmayıı.
patron1991 - 26.03.2012 22:58:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel ver 11 - TAB
bence gayet başarılı olmuş :)
Murder36 - 26.03.2012 22:34:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Senden Sonra - AKOR
Bm Yaram ne kadar da kabuk bağlar A Giden unutur kalan hep yanar G Em Kaçsam kaçamam her yerde kokun var A Sensiz uyandığım kaçıncı günüm G Aynada gördüğüm yorgun yüzüm A G F#m Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
F#m G A Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı F#m G Em Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı
Bm Hevesim Kırık yüreğim buruk A Ne olacaktık bak ne olduk G Em Canım istemiyor zoruma gidiyor G Em F#m Böyle yaşamak bana ağır geliyor
G F#m Senden sonra arasamda öncesini Em F# Alıştım acı çekerek almaya nefesimi
Bm Yaram ne kadar da kabuk bağlar A Giden unutur kalan hep yanar G Em Kaçsam kaçamam her yerde kokun var A Sensiz uyandığım kaçıncı günüm G Aynada gördüğüm yorgun yüzüm A G F#m Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Desperado27 - 26.03.2012 22:09:39
|
Demolar - lonely day
26 Mart 2012 Pazartesi tarihinde blade20_1 yazmıştı: Güzel olmuş :))
arkadas ust komsum :D sarkıları kaydedıp gecıyoruz daha sonra duzenleme ve repertuar olusturmak ıcın cok ıyı degıl ılerde daha ıyısını de koyarm heralde tesekkurler
torbacısirin - 26.03.2012 21:56:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Ask Bitti ver 2 - AKOR
Akorlar VII. perdeden itibaren
rock_for_life - 26.03.2012 21:52:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Sürpriz - AKOR
kim çıkardıysa süper olmuş
yafesagah - 26.03.2012 21:42:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Justin Bieber - Baby - AKOR
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde cREC yazmıştı: üf be bunu okulda çalsam ne dayak yerim he :D :D
Hopali08 - 26.03.2012 21:09:52
|
|
|