|
|
Demolar - Solo Çalmaya Çalışmam :)
güzel kardesim devamını getirebilirsin inanyıorum :)
Allame - 26.03.2012 17:08:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Efulim - AKOR
Arkadaşlar tab çıkarabilcek var mı ?
Beşiktaşlı. - 26.03.2012 16:46:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Hata - AKOR
bunun tab larinida eklermisin lutfen tesekurlerr
omermete - 26.03.2012 16:25:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Dursun Zaman (Akustik) - AKOR
Ahmet bey, nerdeyse paylaştığınız tüm akorları sizin verdiğiniz şekilde kullanıyorum bu işte iyi olduğunuz belli açıkçası size ulasabilecegim bir takım sorular sorabileceğim bi adres verebilirseniz sevinirim :)
rasmus103 - 26.03.2012 16:13:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Bilmece - GP5
bass gitar kısmı başlı başına yanlışşşş
OZzY_ - 26.03.2012 14:22:00
|
|
Bence bu eski kayıtlarını kaldırr.. :) Gitar olmamış ama zaten belirtmişsin akord yapmayı bilmiomuşsnn.. Bana sorarsan durması taraftarı deilim,kaldır derimm :))
Si41 - 26.03.2012 13:41:53
|
İçten söylemişsin güzel olmuş beğendim.. Şahsen ben bi şarkıyı insan kendi içinden geldiği gibi söylemesini isterm.. Zaten normal olanı bu şarkıyı söyleyen söylüo dimi normal söylersen nerde burda duygu ve bunu yansıtma!! :) Sana olduğu gibi bende dahil çoğu kişiyede yapılıo bu tarz yorumlar.. Ve bi bakıosn adamın demosunu bırak akor paylaşmışlığı bile yokkk!! ;) Takılma böyle yorum yapanlara he de geçç :)) Tekrar tebrik ederim beğendim hemde çok..
Si41 - 26.03.2012 13:38:05
|
Demolar - İßrahim-Beni Biraz Böyle Hatırla İntro(Emre Aydın)
--3-2-0-------------------------------------------------------------------------------------- --------3-1-3--5-3-------------------------------------------------------------------------- -------------------2--7--5-4-4--/-5-4-5-4-5-4-5-7-5-4-2---4-2-4-2-4-2-4-5-4-2-0 ---------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------- -2-0-2-0-2--4-0-------------------------------------------------------------------------- ----------------4-2--4-2-0-2------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------
Buyrun Arkadaşlar Tabları...
quitar_ibrahim - 26.03.2012 13:26:09
|
Demolar - Snn-Yemin ederim // Onur koç..
26 Mart 2012 Pazartesi tarihinde zamansızım yazmıştı: gitar gerçekten çok iyi ama vokal için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :)) Teşekkür ederim :))
Si41 - 26.03.2012 13:25:41
|
Demolar - Sinan-Sezenler olmuş..
26 Mart 2012 Pazartesi tarihinde zamansızım yazmıştı: güzel olmuş gerçekten :) Teşekkür ederim :)
Si41 - 26.03.2012 13:25:15
|
Demolar - lonely day
Güzel olmuş :))
blade20_1 - 26.03.2012 13:19:45
|
Demolar - Sinan-Sezenler olmuş..
güzel olmuş gerçekten :)
zamansızım - 26.03.2012 12:54:48
|
|
|