Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3677]  [3678]  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683]  [ 3684 ]  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [3691] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  - AKOR
Beyler D5,E5,C5 Nasıl basılıyo??


İnci Sözlük - 24.03.2012 23:51:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Sevdan Olmasa  - AKOR
Sözler yanlış... :P :):)

Tebrik ederim arkadaşım güzel olmuş ama intronun son kısmında eksikler var.


qukay - 24.03.2012 23:37:47

Demolar - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır
Güzel söylemişsin de en az Fettah Can kadar diyenler bunu resmen kirletiyo
Çünkü kulakları olmadan nasıl yorum yapmışlar anlamsız..


AmatörClasss - 24.03.2012 23:26:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  ver 9 - AKOR
arkadaşlar ilk dörtlükte
Em Bm Am Em
Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun

derken sondaki '' Em '' yerine '' Bm '' olacak yanlış yazdım özür dilerim
not:kaposuz çalın


emreyim - 24.03.2012 23:22:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Nick Jonas - Introducing Me  - AKOR
süper


keops_10 - 24.03.2012 23:12:17

Demolar - Barış Manço-Dağlar Dağlar
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde ali_bulut yazmıştı:
Sesin iyi deqiL sesini qeListir ayRıca s0yLemek z0runda deqiLsnki caL yeter.
Yorumun icin tesekkur ederim:)


orxan7 - 24.03.2012 23:10:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
'diego54' Dostum Nakaratı Tek aksak Gerisini 4/4 lükle çal.


İnci Sözlük - 24.03.2012 22:55:07

akorlar yanlış.. kötü kayıt..


togaykurtulus - 24.03.2012 22:47:03

tebrik ederim.. harika.. stüdyo kaydı demişsiniz.. sanki midi altyapılı bi aranjman gibi geldi ama yine de süper.. kaliteli paylaşım için teşekkürler.. güzel şarkıdır..


togaykurtulus - 24.03.2012 22:44:00

24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde dodoer yazmıştı:
kardeşim biraz daha kulak çalışman lazım detone oluyorsun çok
yorumun için teşekkr ederim hemencecik çekmem lazımdı oyüzden hızlı bi şekilde şarkıyı dinlemeden çektim düzeltirim zamanla :)


NickLessGuitar - 24.03.2012 22:08:45

kardeşim biraz daha kulak çalışman lazım detone oluyorsun çok


dodoer - 24.03.2012 22:02:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar  - AKOR
ellerine sağlık.ama ban bi şey rica etsem?:)ritmini bulamadım bu şarkının.yazar mısın?


hatblue - 24.03.2012 21:43:40

Sayfalar:  [3677]  [3678]  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683]  [ 3684 ]  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [3691] 

Anket
hakan38rock soruyor:
Batuhan Mutlugil İyi Bir Gitarist Midir








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.