Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3684]  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [ 3691 ]  [3692]  [3693]  [3694]  [3695]  [3696]  [3697]  [3698] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Vale - Dram  - SÖZ
kardeş bunun gitar akorları yok mu....


NAİLÇAVUŞ - 23.03.2012 18:24:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Beni Aşka İnandır  - AKOR
bütün akorlar birer diyez olmalı emeğine sağlık..


alperekinci - 23.03.2012 18:22:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - I Wish You Were Here  - AKOR
13 Aralık 2011 Salı tarihinde zorwelet yazmıştı:
kapoya gerek yok bir alt tondan deneyin transpoze

D = E
A = B
Bm = C#m
G = A şeklinde denerseniz daha iyi bir yaklaşım olur gibi geldi bana
bence de gayet hoş oluyor...


gitarcıbaba - 23.03.2012 18:22:01

Demolar - İßrahim-CaddeLer Rüzgar
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde Gitar Delisi xD yazmıştı:
gitarın sesi fazla çıkmamış ama yinede iyi
:) kardeşim daha ne kadar çıkacak bence senin kulaklığın veya hoparlörün sesi kısık..


quitar_ibrahim - 23.03.2012 18:08:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 2 - AKOR
İyi. ellerine sağlık


gitarciqız - 23.03.2012 18:03:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Sen Anlarsın  - AKOR
arpeji arkadaşlar


İstanbuli - 23.03.2012 17:20:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Gel  ver 2 - AKOR
aynı gitmez arkadaşım, "Ah sana ben doyamadım.." kısmında değişik akorlar var


blackofdevil - 23.03.2012 17:00:11

Demolar - Sezen Aksu - Hoşgeldin
hiç ummazdım oldu sonbaharda hediye gibi geldin hoşgeldin kısmını pes söylemeyi denedin mi yada çift ses de hoş olur gerçi böyle de hoş herneyse nakarat ve öncesini çok begendim ilk basta kedi gibi başlamıssın ama parçaya farklı bir ezgi katmıssın sesini ve yorumunu gerçekten çok begendım yine soyluyorum hele ki o nakarat içimi cızzz ettiriyo yüreğine ve ağazına sağlık diyelim :) bu arada sen de hoşgeldin..


quny - 23.03.2012 16:32:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bile Bile Yandı Yüreğim  - AKOR
benim sonum sende bilirim kısmında Dm yerine 5.perdeden D basarsanız daha hoş olduğunu görebilirsiniz


*YosemiTe* - 23.03.2012 16:22:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bile Bile Yandı Yüreğim  - AKOR
ses e göre kapo 3 çekilebilir güzel olmuş


*YosemiTe* - 23.03.2012 16:19:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer  - AKOR
26 Ocak 2006 Perşembe tarihinde capcup yazmıştı:
C F G Em
Belki üstümüzden bir kuş geçer
F G
Kanadından bir tüy düşer
C F G Em
İner döne döne gökyüzünden
F G
Hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden

nakarat kısmının akorları böle olucak!dolaşalım kumsallarda bölümünde de bi F unutulmuş.onubn dışında güsel
aynen bu şekilde olmalı


gitarist010101 - 23.03.2012 14:33:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Gittin Gideli  - AKOR
olmamış


crazy__boy - 23.03.2012 14:21:50

Sayfalar:  [3684]  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [ 3691 ]  [3692]  [3693]  [3694]  [3695]  [3696]  [3697]  [3698] 

Anket
meçhul rockçı soruyor:
Sizce Türkiye'deki En İyi Bas Gitarist Kimdir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.