Demolar - Sezen Aksu - Hoşgeldin
hiç ummazdım oldu sonbaharda hediye gibi geldin hoşgeldin kısmını pes söylemeyi denedin mi yada çift ses de hoş olur gerçi böyle de hoş herneyse nakarat ve öncesini çok begendim ilk basta kedi gibi başlamıssın ama parçaya farklı bir ezgi katmıssın sesini ve yorumunu gerçekten çok begendım yine soyluyorum hele ki o nakarat içimi cızzz ettiriyo yüreğine ve ağazına sağlık diyelim :) bu arada sen de hoşgeldin..
26 Ocak 2006 Perşembe tarihinde capcup yazmıştı: C F G Em Belki üstümüzden bir kuş geçer F G Kanadından bir tüy düşer C F G Em İner döne döne gökyüzünden F G Hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden
nakarat kısmının akorları böle olucak!dolaşalım kumsallarda bölümünde de bi F unutulmuş.onubn dışında güsel