|
|
ses tonu güzel :)) başarılı tebrkler...
trarda - 22.03.2012 00:02:57
|
Demolar - Leyla
Çok güzel sesiniz var gerçekten.. :))
trarda - 21.03.2012 23:47:33
|
|
Gayet iyi ozi beğendim
Ruawyn - 21.03.2012 23:35:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
Çok güzel olmuş. Yalnız klipte "... isterse vursun geçsin." bölümünde C(do majör) basıyor .
51minutes - 21.03.2012 23:10:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 4 - AKOR
arkadaşlar bir hata olmuş dmaj7 2 perde alttan 3 tel olucak yanlış yazmışım
!!!ultrAslan!!! - 21.03.2012 23:00:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Günaydın Sevgilim - AKOR
mükemmel olmuş... emeğine sağlık.....
s_dnz - 21.03.2012 22:49:58
|
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde symaaa yazmıştı: bncee yolun basındakii biri içinn güzel olmuşş .. bu arada neden herkes kendi demosuyla ilgilenmıyokiii :) allh daha ıyılerini size versinn:) yorum yapmak basit tabi yaz cıkk... yaklaşımından dolayı seni kutluyorum :) gerçek bi eleştiri budur işte :)
onurhanyıldızer - 21.03.2012 22:47:16
|
Demolar - aşk
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde Batumrock yazmıştı: kayıt güzel sesin de sözler ve müzik de sana ait se 10 numara sana bişey söyliyorum git hemen bunu orjinalini yaptır arkadaşım çık piyasaya süper çünkü ama basit kalmış kayıt profesyonel bişey yaptır dinle beni teşekkür ederim öncelikle ..evet söz ve müzik bana ait.hersey klavyeden oldugu için şarkının içtenliğinin gittiğini düşünüyorum ben de .davul electro hersey canlı canl konulsa ortaya daha farklı bişey çıkabilir dediğin gibi...
pınar-_- - 21.03.2012 22:47:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam ver 7 - AKOR
çok güzel olmuş
hot_sauce - 21.03.2012 22:47:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı ver 2 - TAB
muhteşem olmuş ellerine sağlık devamını bekleriz :)
I-DO - 21.03.2012 21:57:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma ver 3 - AKOR
Cmaj7 olursa orjinal olur
etiler33 - 21.03.2012 21:27:18
|
Demolar - aşk
kayıt güzel sesin de sözler ve müzik de sana ait se 10 numara sana bişey söyliyorum git hemen bunu orjinalini yaptır arkadaşım çık piyasaya süper çünkü ama basit kalmış kayıt profesyonel bişey yaptır dinle beni
Batumrock - 21.03.2012 21:22:57
|
|
|