Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3697]  [3698]  [3699]  [3700]  [3701]  [3702]  [3703]  [ 3704 ]  [3705]  [3706]  [3707]  [3708]  [3709]  [3710]  [3711] 
Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
süper yaaa <3 =D emeğinize sağlık ...


yaarennn - 20.03.2012 10:51:34

olmamış dostum metronom çalışmalısın ölçüyü oturtamamışsın


musica1987 - 20.03.2012 10:46:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Çağrı - Bir İçimlik Sigara  - AKOR
arkadaşlar antalyada ikamet eden gitar ve diğer müzik enstrumanlarıyla uğraşan tüm arkadaşları gruba beklerim amaç : toplu bi müzik arkadaşlığı kurmak ve reel anlamda bişiler paylaşabilmek.....http://www.facebook.com/GitarimBenimHerSeyim


serciiocrazyy07 - 20.03.2012 08:16:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı  ver 2 - AKOR
arkadaşlar antalyada ikamet eden gitar ve diğer müzik enstrumanlarıyla uğraşan tüm arkadaşları gruba beklerim amaç : toplu bi müzik arkadaşlığı kurmak ve reel anlamda bişiler paylaşabilmek.....http://www.facebook.com/GitarimBenimHerSeyim


serciiocrazyy07 - 20.03.2012 08:14:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor  ver 2 - AKOR
arkadaşlar antalyada ikamet eden gitar ve diğer müzik enstrumanlarıyla uğraşan tüm arkadaşları gruba beklerim amaç : toplu bi müzik arkadaşlığı kurmak ve reel anlamda bişiler paylaşabilmek.....http://www.facebook.com/GitarimBenimHerSeyim


serciiocrazyy07 - 20.03.2012 08:13:11

Demolar - Onur Mete-Böyle Gitmez
tebrikler sağlam ses...


rastlanti - 20.03.2012 01:48:35

güzel parça ama bencede nağme bu şarkıda gitmemiş ebru yaşar vari olmuş.. ama sesin güzel, temiz:) emeğine sağlık..


rastlanti - 20.03.2012 01:46:18

Demolar - Elektro Gitar Solo
kardeşim doğaçlama değilde biraz mixcraft tarzı olmuş ...


rastlanti - 20.03.2012 01:24:23

Demolar - Bariscapt------Bir öykü (akustik versiyon )
teşekkür ederim dostum


bariscapt - 20.03.2012 01:17:21

Demolar - Bariscapt------Bir öykü (akustik versiyon )
Barış abi her zamanki gibi gene çok güzel olmuş tebrikler başarılar:).


Li Paris Man - 20.03.2012 01:09:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Arka Sokaklar  - AKOR
cm olmuyo gibi be..


Dumanyak' - 19.03.2012 23:15:48

Demolar - Bariscapt----Bir Oykü----
19 Mart 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
intro cok güzel olmus abi bazı yerler sesin için pes kalmıs ama yine cok cok guzel olmus eline emegine saglık barıs abi....
eyvallah emre saolasın


bariscapt - 19.03.2012 22:44:25

Sayfalar:  [3697]  [3698]  [3699]  [3700]  [3701]  [3702]  [3703]  [ 3704 ]  [3705]  [3706]  [3707]  [3708]  [3709]  [3710]  [3711] 

Anket
bu kez anladım soruyor:
Sizce Grup 84 Ün İkinci Albümü Nasıl?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.