Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3701]  [3702]  [3703]  [3704]  [3705]  [3706]  [3707]  [ 3708 ]  [3709]  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715] 
cok guzel olmus togay tebrik ederim :)


emrektunca - 18.03.2012 21:52:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Her Şeyim Sensin  - AKOR
Kulağına sağlık dostum.


aynakolik94 - 18.03.2012 21:40:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Doktor  ver 2 - AKOR
AYYAY bence


emre_gitarist - 18.03.2012 20:44:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde atee yazmıştı:
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde AMAZİNGUITAR yazmıştı:
Kapo nedir acaba ?
niye sen vampirmisin gardaş???
atee ne saçmalıyorsun sen yav. Allah rızası için bırakın şu inci ayağını. Birileri saçmalıyor diğerleride bunlara özeniyor. Olayla da alakası yok söylediğin şeyin hadi onuda geçtim hiç komik bile değil espiri olarak görsek. Ufak bi tebesüm bile oluşuyorken senin niyetin nedir ? ? Neyse fazla uzatmayım bırak şu özentiliği ve İnş. bu yorumuda görürsün belki düşünmene yardım eder.


UguR_ - 18.03.2012 20:36:42

18 Mart 2012 Pazar tarihinde oykuokay1 yazmıştı:
güzel bi çalışma olmuş. davulcunuz çok iyi. solistiniz iyi. gitaristte iyi fakat şarkının başındaki gitar solo iyi değil gibi :) genel olarak başarılısınız. tebrik ederim..
teşekkürler :D


togaykurtulus - 18.03.2012 20:30:54

güzel bi çalışma olmuş. davulcunuz çok iyi. solistiniz iyi. gitaristte iyi fakat şarkının başındaki gitar solo iyi değil gibi :) genel olarak başarılısınız. tebrik ederim..


oykuokay1 - 18.03.2012 20:26:55

Demolar - Hayalet Sevgilim
sesine sağlık =)


joker54 - 18.03.2012 20:19:50

Demolar - gülü susuz seni aşksız bırakmam
18 Mart 2012 Pazar tarihinde HandSom3 yazmıştı:
tebrikler güzel clşmaaa..
teşekkürler kardeşm =) gitarı ben çalmıyorum ama. arkadaş çalıyo ben söylüyorum


joker54 - 18.03.2012 20:17:52

Demolar - Karayip Korsanları(Pirates of the Caribbean)
olmamış kardeşim emeğine sağlık ama.


quitar_ibrahim - 18.03.2012 19:58:46

Demolar - yağmur&ahmet&COŞKUN
Coşkun nerde :D


NickLessGuitar - 18.03.2012 19:54:37

18 Mart 2012 Pazar tarihinde emre_gitarist yazmıştı:
ilk izlenim için açıkçası güzel.
teşekkürler :D


togaykurtulus - 18.03.2012 19:49:37

ilk izlenim için açıkçası güzel.


emre_gitarist - 18.03.2012 19:48:25

Sayfalar:  [3701]  [3702]  [3703]  [3704]  [3705]  [3706]  [3707]  [ 3708 ]  [3709]  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715] 

Anket
gitarism soruyor:
Hangisini Tek Geçersin..?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.