18 Mart 2012 Pazar tarihinde pınar-_- yazmıştı: teşekkür ederim
yazılan yoruma cevap yazarken ' bu yoruma cevap ver' i tıklayıp yazarsanız karsı taraf da sizin yaptıgınız yorumu fark eder aksi takdirde sans eseri bi daha dinlemek içn girersen görür..aklınızda olsun...ii günler
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik) - AKOR
nakaratta ki Em leruymamış diyen arkadşlar kapo 2 de çalındığı için em ler bozuyor şarkıyı sanırım kapo kullanmıyorsunuz :) eğer kaposuz çalmak istiyorsunuz nakaratta ki Em ler yerine Bm deneyebilirsiniz :)<br/>
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı - AKOR
arpejini söylediğiniz gibi çalamadım başka türlü nasıl çalınır? yani pimiaimi ile ritmini tutturamadım.