Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [3716]  [3717]  [ 3718 ]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722]  [3723]  [3724]  [3725] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği  - AKOR
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde cheso yazmıştı:
Ellerine sağlık arkadaşım...
teşekkürler ederim dostlarım. yazmış olduğum akorlar şarkının orjinale yakın akorlarıdır. arada 5 liler de olsada yeni başlayan arkadaşlarda zorlanmasın diye kolaylaştırarak yapmak istedim. yorumlarınız için teşekkürler. şarkıyla birlikte denerseniz daha kolay anlarsınız... ;)


ati26 - 17.03.2012 12:43:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 2 - AKOR
evet diyez, bemol bi arada olmaz, olursada birbirini öldürür yani E olur. Sanırsam yazan arkadaş transpozeyi otomatik yaptıran bi ekrandan almış, zaten doğru olmuş, tüm 10 versiyon içinde tam doğru olan tek versiyon buydu, eline sağlık dostum teşekkür ederiz


glycerin - 17.03.2012 12:18:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Cam  ver 3 - AKOR
Afilliadam farkı. Bu sitede tek geçerim.


Bosnack - 17.03.2012 11:53:17

Demolar - Yalın - Zalim
14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
Hakkını vermek lazım :) 5 üzerinden 5 :) ağzına sağlık kardeşim :)
Kayıt I phone 4 olunca neticede böyle oluor :)


ahmedy00 - 17.03.2012 11:04:55

Demolar - Yalın-Cumhuriyet
güzel olmuş


ahmedy00 - 17.03.2012 11:03:57

Demolar - Duman-Köprüaltı
iyi çalmışsın da bence söyleme işini bir başkasına bırakmalısın sesi duyamıyorsun sen ayrı müzik ayrı takılıyor :)


İLKE:) - 17.03.2012 10:53:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Sen Gibi  - TAB
son kısım alakası yok elektrodada az eksik var ama öyle konuşmaklada olmaz tabiki kolaysa sen yap diyebilirsin ama eleştriyede açık olmak lazım değil mi neyse son kısmın doğrusunu yazabilicek varmı


CanCeyhan07 - 17.03.2012 10:46:14

Demolar - MeltemGibi & Pamir - Hasret (Direc-T)
güzel olmus cidden...ilk kısım daha iyi olmus...erkek tonu için cok zor bir sarkıdır...ama bayan versiyonu cok güzel olmus :) başarılar


emrektunca - 17.03.2012 10:32:09

Demolar - cennet gözlüm
tebrikler kardeşim güzel olmuş =) bide benden dinlemek istersen benim demolara bakmanı isterim =)


joker54 - 17.03.2012 10:26:12

Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
11 Mart 2012 Pazar tarihinde hSn_o7 yazmıştı:
işte bu güzel ^^
eyvallah saol :)


mavez17 - 17.03.2012 02:03:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Öpücük  - AKOR
tab da olsa süper olucak


hydromanumt - 17.03.2012 01:52:37

Demolar - Buse - Güçsüzsen ( Beste )
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı:
tebriklerrr :)
sağol suat :)


_IntromTr@ck_ - 17.03.2012 01:20:52

Sayfalar:  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [3716]  [3717]  [ 3718 ]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722]  [3723]  [3724]  [3725] 

Anket
memo0643v soruyor:
Athena'yı Seviyor Musunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.