|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği - AKOR
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde cheso yazmıştı: Ellerine sağlık arkadaşım... teşekkürler ederim dostlarım. yazmış olduğum akorlar şarkının orjinale yakın akorlarıdır. arada 5 liler de olsada yeni başlayan arkadaşlarda zorlanmasın diye kolaylaştırarak yapmak istedim. yorumlarınız için teşekkürler. şarkıyla birlikte denerseniz daha kolay anlarsınız... ;)
ati26 - 17.03.2012 12:43:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 2 - AKOR
evet diyez, bemol bi arada olmaz, olursada birbirini öldürür yani E olur. Sanırsam yazan arkadaş transpozeyi otomatik yaptıran bi ekrandan almış, zaten doğru olmuş, tüm 10 versiyon içinde tam doğru olan tek versiyon buydu, eline sağlık dostum teşekkür ederiz
glycerin - 17.03.2012 12:18:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Cam ver 3 - AKOR
Afilliadam farkı. Bu sitede tek geçerim.
Bosnack - 17.03.2012 11:53:17
|
Demolar - Yalın - Zalim
14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde LeXTaLioN yazmıştı: Hakkını vermek lazım :) 5 üzerinden 5 :) ağzına sağlık kardeşim :) Kayıt I phone 4 olunca neticede böyle oluor :)
ahmedy00 - 17.03.2012 11:04:55
|
Demolar - Yalın-Cumhuriyet
güzel olmuş
ahmedy00 - 17.03.2012 11:03:57
|
Demolar - Duman-Köprüaltı
iyi çalmışsın da bence söyleme işini bir başkasına bırakmalısın sesi duyamıyorsun sen ayrı müzik ayrı takılıyor :)
İLKE:) - 17.03.2012 10:53:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Sen Gibi - TAB
son kısım alakası yok elektrodada az eksik var ama öyle konuşmaklada olmaz tabiki kolaysa sen yap diyebilirsin ama eleştriyede açık olmak lazım değil mi neyse son kısmın doğrusunu yazabilicek varmı
CanCeyhan07 - 17.03.2012 10:46:14
|
Demolar - MeltemGibi & Pamir - Hasret (Direc-T)
güzel olmus cidden...ilk kısım daha iyi olmus...erkek tonu için cok zor bir sarkıdır...ama bayan versiyonu cok güzel olmus :) başarılar
emrektunca - 17.03.2012 10:32:09
|
Demolar - cennet gözlüm
tebrikler kardeşim güzel olmuş =) bide benden dinlemek istersen benim demolara bakmanı isterim =)
joker54 - 17.03.2012 10:26:12
|
Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
11 Mart 2012 Pazar tarihinde hSn_o7 yazmıştı: işte bu güzel ^^ eyvallah saol :)
mavez17 - 17.03.2012 02:03:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Öpücük - AKOR
tab da olsa süper olucak
hydromanumt - 17.03.2012 01:52:37
|
Demolar - Buse - Güçsüzsen ( Beste )
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı: tebriklerrr :) sağol suat :)
_IntromTr@ck_ - 17.03.2012 01:20:52
|
|
|