Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik) - AKOR
arkadaşlar ispanyol ritim mi kullanıyorsunuz bu şarkıda. Ben sadece bunu uydurabildim. siz de paylaşırsanız sevinirim
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 3 - AKOR
fena değil ama Bm çok orjinal duruyor kardeşim. Sertacc arkadaşın dedği gibi bikaç yerde ton gidiyor onun dışında gayet ii emeğine sağlık