Anketler - Elektro Gitar da Tercihiniz Hangisi Olurdu?
Bilader nezamandır gitar çalıyorsun . 8-9 falan mı oldu varlock nedir . x kasa . v kasa nedir yahu ? Elektro gitar tercihin ne olurdu diye sorulan bir sorunun cevabı v kasadır x kasadır olamaz.. hiç bir gitarın performansını kasasının seklinin v veya x seklinde olusuyla alakası yoktur . Gitarın modeli , yapıldığı ağaç , klavyesi , sustaini vs. vs. gibi şeylerle anlıyabilirsin . V kasa diyorsun , V şeklinde kasası olan washburnde var jacksonda var ESP ninde var . model olarak birbirinden kat kat iyi olan gitarları var . Gitar alıcaksan bazı şeyleri git iyice araştır , böyle konular açmayın buralara , gitardan fazla anlamıyan arkadaşlarıda yanlış bilgilendirmeyin , sağda solda V Kasa X kasa Exproler kasa diye dolaşan gitaristler olmasın