Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3709]  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [ 3716 ]  [3717]  [3718]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722]  [3723] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Multitap - Ben Anlarım  ver 8 - AKOR
arpeji ve ritmi nasıl bulamadım?


Log_an - 17.03.2012 21:39:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Külah  - AKOR
tamamen yanlış


muscan07 - 17.03.2012 21:11:51

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
bu şarkının arpejini ve ritmini ögrenebilir miyim?


acemigitarist2 - 17.03.2012 20:52:49

Demolar - Bariscapt----Bir Oykü----
http://www.izlesene.com/video/bir-oyku/5985389


bariscapt - 17.03.2012 20:47:23

Demolar - Yalın - Zalim
süper ya


ebegum - 17.03.2012 20:31:03

Yorumlarınızı bekliyorum...


blackofdevil - 17.03.2012 19:55:55

Yorumlarınızı bekliyorum...


blackofdevil - 17.03.2012 19:55:49

Yorumlarınızı bekliyorum...


blackofdevil - 17.03.2012 19:55:38

Demolar - Şimdi Hayat ( Grup 84 ) - Çağdaş BOY
Başarılı :)


hSn_o7 - 17.03.2012 19:37:23

süper


azra_ - 17.03.2012 19:27:54

Demolar - Karayip Korsanları(Pirates of the Caribbean)
aslında


gitaristrh - 17.03.2012 19:17:20

Anketler - Elektro Gitar da Tercihiniz Hangisi Olurdu?
Bilader nezamandır gitar çalıyorsun . 8-9 falan mı oldu
varlock nedir . x kasa . v kasa nedir yahu ?
Elektro gitar tercihin ne olurdu diye sorulan bir sorunun cevabı v kasadır x kasadır olamaz.. hiç bir gitarın performansını kasasının seklinin v veya x seklinde olusuyla alakası yoktur . Gitarın modeli , yapıldığı ağaç , klavyesi , sustaini vs. vs. gibi şeylerle anlıyabilirsin .
V kasa diyorsun , V şeklinde kasası olan washburnde var jacksonda var ESP ninde var . model olarak birbirinden kat kat iyi olan gitarları var .
Gitar alıcaksan bazı şeyleri git iyice araştır , böyle konular açmayın buralara , gitardan fazla anlamıyan arkadaşlarıda yanlış bilgilendirmeyin , sağda solda V Kasa X kasa Exproler kasa diye dolaşan gitaristler olmasın


buchos - 17.03.2012 16:17:00

Sayfalar:  [3709]  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [ 3716 ]  [3717]  [3718]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722]  [3723] 

Anket
emil1995 soruyor:
Rivertone Klasik Nasıl Gitardır?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.