Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3708]  [3709]  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [ 3715 ]  [3716]  [3717]  [3718]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  ver 7 - AKOR
A K Y Y K Y


m_turkmen_78 - 17.03.2012 23:31:44

Demolar - Dön BaNa Çiğdem&ÜmiT Sağlam
Güzel olmuş devamını bekleriz


NickLessGuitar - 17.03.2012 23:31:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  ver 6 - AKOR
KAPO3 FENA DEĞİL


m_turkmen_78 - 17.03.2012 23:31:03

bir iki yerdeki söyleyiş tarzı harici gayet güzel olmuş agzına saglık


emrektunca - 17.03.2012 23:27:59

Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
17 Mart 2012 Cumartesi tarihinde mrzfrkn yazmıştı:
Tek kelimeyle ''harika''...
çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)
cok sagolun daha iyilerini de yaparım inşallah onları da begenirsiniz dilerim ki :=)


emrektunca - 17.03.2012 23:18:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  ver 3 - AKOR
tonlar çok saçma uymuyor


m_turkmen_78 - 17.03.2012 23:12:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  - AKOR
çok yanlış var


m_turkmen_78 - 17.03.2012 23:11:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
şarkı onur koçun değil cahil arkdaşım


ozzen - 17.03.2012 23:00:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Hayalperest  - AKOR
07 Şubat 2010 Pazar tarihinde _TeomaN_ yazmıştı:
abi bunun orjinali kesinlikle Amb ile başlıyo.
orjinali G#m akoruyla başlıyor. şarkıyı açıp bi dene istersen


ragingbull17 - 17.03.2012 22:26:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Hayalperest  - AKOR
G#m F# E D#
O kadar haklısın ki dayanamıyorum buna
G#m F# E D#
O kadar güzelsin ki çok çirkin kaldım yanında
D# E D#
Korkum yaralanman hayatta

.....


G#m F# E D#
Hayalperestsin güzel hayaller peşinde
G#m F# E D#
Çok gençsin yanlış insanlar kalbinde
G#m F# E D#
Hayalperestsin güzel hayaller peşinde
G#m F# G#m F#
Çok gençsin, çok gerçeksin
D# G#m
Bu yüzden çok güzelsin...

akorları kendim çıkardım benim kulağıma en güzel bu geldi. yanlız D# akorunu şu şekilde basınca daha güzel oluyor.

----3---------------
----2---------------
----3---------------
----5---------------
----6---------------
--------------------


ragingbull17 - 17.03.2012 22:23:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Nurettin Rençber - Söyle Sunam  - AKOR
ritim AYYAYYA akorlar doğru emeğine sağlık :)


berdüşülhar - 17.03.2012 21:57:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Dünyanın Sonunda Doğmuşum  - GP5
Açılmıyorlar =/


black_river - 17.03.2012 21:47:31

Sayfalar:  [3708]  [3709]  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [ 3715 ]  [3716]  [3717]  [3718]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722] 

Anket
muratsncn soruyor:
Alandra ACG-300CEQ elektro klasik gitar 2.el kaça satılır?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.