Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3704]  [3705]  [3706]  [3707]  [3708]  [3709]  [3710]  [ 3711 ]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [3716]  [3717]  [3718] 
Demolar - by_CEA - Gidiyorum Aşkım (Elvan Günaydın)
18 Mart 2012 Pazar tarihinde HandSom3 yazmıştı:
tabını' yazabilrmsn kardeşim?
tab yazma noktasında henüz bir deneyimim olmadığından söz veremeyeceğim ama becerebilirsem gönderirim. çünkü ben taba bağlı olarak çalmıyorum


by_CEA - 18.03.2012 15:02:43

Demolar - Bela Sevdan - Yaşar
18 Mart 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
agzına saglık tizlerin zor oldugu yerleri de uzatmayarak belli etmemişsin bence gayet güzel olmuş.....
sağol emre


hakanhacki - 18.03.2012 15:02:16

Demolar - bir elmanın yarısı
bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D


mavez17 - 18.03.2012 14:59:51

Demolar - by_CEA - Gidiyorum Aşkım (Elvan Günaydın)
tabını' yazabilrmsn kardeşim?


HandSom3 - 18.03.2012 14:55:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Elvan Günaydın - Gidiyorum Aşkım  ver 2 - AKOR
süper kardeşim ağzın sağlııkkkk....


HandSom3 - 18.03.2012 14:54:11

Demolar - Çanakkale İçinde...
tebrikler..


mavez17 - 18.03.2012 14:50:18

yüreğine sağlık kardeş çok hoş olmuş :)


DaNTeRtaN - 18.03.2012 14:28:41

Demolar - Bela Sevdan - Yaşar
agzına saglık tizlerin zor oldugu yerleri de uzatmayarak belli etmemişsin bence gayet güzel olmuş.....


emrektunca - 18.03.2012 14:25:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet  ver 3 - AKOR
helal olsun çok güzel


egemen41ks - 18.03.2012 14:21:55

Demolar - Çanakkale İçinde...
yüregine saglık....unutmadık ...unutmayacagız..unutturamayacaklar....
ruhları şad olsun...


emrektunca - 18.03.2012 14:10:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet  - AKOR
C# yerine
C# m Olucak orası


egemen41ks - 18.03.2012 14:01:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik)  - AKOR
SANIRIM BULDUM ORJİNAL RİTMİ AYYAYYAAY . AMA İNTRO RİTMİNİ ÇIKARAMADIM YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ ARKADAŞLAR. VE ARPEJİNİ *


m_turkmen_78 - 18.03.2012 13:48:43

Sayfalar:  [3704]  [3705]  [3706]  [3707]  [3708]  [3709]  [3710]  [ 3711 ]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [3716]  [3717]  [3718] 

Anket
orhaninho soruyor:
Grup Sexek adını 2LEM olarak değiştirsin mi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.