|
|
Demolar - Bariscapt----Bir Oykü----
intro cok güzel olmus abi bazı yerler sesin için pes kalmıs ama yine cok cok guzel olmus eline emegine saglık barıs abi....
emrektunca - 19.03.2012 21:32:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Çareler Çaresiz ver 2 - AKOR
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde crazyac yazmıştı: ya arkadaşlar adı yokmu ritmin ayayay ne yada AYKAPAT AYKAPAT AYAY ne bana açıklar mısın lütfen ?
a = Tüm tellere aşağı doğru vur y = Tüm tellere yukarı doğru vur
Kapat yazan yerlerde de telleri kapatcaksn :D Nsl ypıldığını biliosundur die tahmin ediorum :)
rock_in_life - 19.03.2012 20:32:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Rüyalar - AKOR
kardeş sen bu akorları sadece çalarak bir dinle bakalım kendin olduğuna inanacakmısın :) alakası yok
vakgun - 19.03.2012 20:16:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Çanakkale Türküsü - AKOR
sanki a yerine am olsaa daha mı iyi ;)
MamiSanLısoy - 19.03.2012 20:15:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Geceyedir Küsmelerim ver 2 - AKOR
22 Şubat 2009 Pazar tarihinde yemre01 yazmıştı: hangi ritmle çalınıyor bilen var mı :S ritim: ayyayyaa
a: aşşağı y: yukarı :)
GitaristDeep - 19.03.2012 19:38:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Divane Aşık Gibi - TAB
02 Şubat 2010 Salı tarihinde sungur_45 yazmıştı: İLKBÖLÜMDE ---6-6--5-5 DEKİ 5 lerden biri fazlamı ? hızlı geçiş yap, fazla değil :)
GitaristDeep - 19.03.2012 19:28:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Son Mektup ver 2 - AKOR
E D Hasretlik çekilmiyor D C Bu soğuk gecelerde C Bm Sensiz hiç yaşamadım ki Bm E Bu köhne boş şehirde
E D Ah bir bilsen sevdiğim D C Bu sana son mektubum C Bm İster at ister oku Bm E Ben yine sana mecburum
olcak usttekiler gibi yapmayınn
burc19 - 19.03.2012 18:38:46
|
|
olmamıs dostum uzerıne yuklen cok guzelbır durum ortaya koyacagına ınanıyorum sevgılerle yolunacık olsun esgitarisssssssssst
esrana - 19.03.2012 18:18:16
|
Anketler - Sizce Serkan Özgen Nasıl Bir Gitaristir?
20 Eylül 2010 Pazartesi tarihinde sweetnovember91 yazmıştı: kimdir bu adam nedir? arkadaşım adamın adını duyan bile yok nerdeyse ilk bi kısa alt yazı geçiverin kim olduğuna dair de biz de ona göre yorum yapalım
hasretim ona - 19.03.2012 18:18:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında - BASS TAB
kardes ellerine sağlık benim still. r# lere vurgu yapmışssın :) ben slapla çalıyorum daha güzel oluyor bence .. gerçekten eline sağlık fakat burada tartım kaçmış. ama zaten bassçı olan kendine göre yorumlar
Git@rissT - 19.03.2012 18:08:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Yitirmeden - AKOR
Yobaz ne demek onu öğren önce ayrıca açık da denebilir.
AmatörClasss - 19.03.2012 17:20:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları ver 8 - AKOR
aynen o dm ler bence gereksiz panpa
umuricoz - 19.03.2012 16:12:14
|
|
|