onurozbek - 21.03.2012 14:58:15
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:slash'in çaldığını isteyen varsa yollarım
GitaristDeep - 21.03.2012 14:53:43
tirej_tirej_21 - 21.03.2012 14:52:39
*YosemiTe* - 21.03.2012 14:42:29
secretangel<3 - 21.03.2012 14:32:27
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde *YosemiTe* yazmıştı:unut onu kalbim offx3 te sonuncu Dm Bbunut onu kalbim off şeklinde olucak.
*YosemiTe* - 21.03.2012 14:21:00
*YosemiTe* - 21.03.2012 14:20:06
memoly - 21.03.2012 13:59:36
nskyigit - 21.03.2012 13:27:58
guitariist - 21.03.2012 13:17:56
cem35 - 21.03.2012 12:37:01
Cirkinsovalye - 21.03.2012 11:08:26