cintemani - 23.03.2012 01:35:53
Ainxard - 23.03.2012 01:11:59
simayelifer - 23.03.2012 00:34:23
rockbysezerx - 23.03.2012 00:17:56
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde onurozbek yazmıştı:Parçanın ritmi nedir ? Aynı zamanda introyu süslüyor onu nasıl yapabiliriz?
Leventabi - 22.03.2012 23:50:11
gitaroman - 22.03.2012 23:33:35
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde Efozaydin yazmıştı:Bu sesi kullanmazsan çooook yazık olur benden söylemesi
gitaroman - 22.03.2012 23:12:59
alperred - 22.03.2012 23:03:53
alperred - 22.03.2012 23:01:44
karanlikdusler - 22.03.2012 22:55:18
theyoung - 22.03.2012 22:48:23
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı:gayet iyi ........ bu müthiş performanns için yorum beklemenizbile saçma .yorumsuzzzzzzzzz.:)
togaykurtulus - 22.03.2012 22:38:41