Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bana Hediye ver 2 - AKOR
DM - C akorlarını basınca Bana Hediye'nin aynısı. Ama F ve GM akorlarından şarkıya uyumlu bir ton yakalayamadım. (Amatörüm)
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı ver 3 - AKOR
aynen kardeş benimki de versiyon 8 bazı kendini bilmezler çekemiyorlar böyle yapıyorlar.Neyse boşversene ! İyilik yap denize at. Biz doğrusunu yazalım da gerisi ne yaparsa yapsın !
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı ver 8 - AKOR
Arkadaşlar orada bir tane G#m akoru var yanlış yazmışım özür diliyorum. Oraya G#m akoru yerine F#m akorunu basacaksınız. Saygılarla.. :)