Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [3691]  [ 3692 ]  [3693]  [3694]  [3695]  [3696]  [3697]  [3698]  [3699] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bolahenk - Her Rüyada Şiir Gibi Gözlerin  - AKOR
ritim A YAKYAY


NBurak Kuru - 23.03.2012 14:10:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Kaya - Toz  - AKOR
23 Mart 2012 Cuma tarihinde alperekinci yazmıştı:
A# G#A# Fm Gm
O tozlu yollardan nasıl geçer çok seven biri

böyle daha bi tatlı oluyor gibi emeğine sağlık kardeşim güzel olmuş..
Eyvallah kardeşim teşekkür ediyorum güzel yorum için..


OKXYGEN - 23.03.2012 14:09:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Hayko Cepkin - Melekler  - AKOR
Olmamış be kardeşim..


emekdeniz99 - 23.03.2012 13:53:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Kaya - Toz  - AKOR
A# G#A# Fm Gm
O tozlu yollardan nasıl geçer çok seven biri

böyle daha bi tatlı oluyor gibi emeğine sağlık kardeşim güzel olmuş..


alperekinci - 23.03.2012 13:00:03

Demolar - Yeni Türkü-Maskeli Balo
22 Mart 2012 Perşembe tarihinde Emre.exe yazmıştı:
22 Mart 2012 Perşembe tarihinde gitaristrh yazmıştı:
ya süper çokk beğendim sesin çok iyiymiş gitarıda iyi çalmışşın tebrikler :))))
çokk teşekkür ederim arkadaşım :) begendiğin için teşekkürler :)
bişey değil :)))))


gitaristrh - 23.03.2012 12:37:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı  - AKOR
RİTMİNİ BİZİMLE PAYLAŞACAK ARKADAŞ VARMI


KivircikOzZi - 23.03.2012 12:33:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  ver 2 - GP5
dostum iyi olmuş fena deil eline sağlık emeğe saygı


wastelorde - 23.03.2012 12:06:50

bence biraz fazla fettah dinliyorsun..sesin güzel daha iyi kullanabilirsin bence..başarılar..


emrektunca - 23.03.2012 10:47:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bana Hediye  ver 2 - AKOR
DM - C akorlarını basınca Bana Hediye'nin aynısı. Ama F ve GM akorlarından şarkıya uyumlu bir ton yakalayamadım. (Amatörüm)


eriClapton - 23.03.2012 10:32:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı  ver 3 - AKOR
aynen kardeş benimki de versiyon 8 bazı kendini bilmezler çekemiyorlar böyle yapıyorlar.Neyse boşversene ! İyilik yap denize at. Biz doğrusunu yazalım da gerisi ne yaparsa yapsın !


Mediterranean - 23.03.2012 07:38:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı  ver 8 - AKOR
Arkadaşlar orada bir tane G#m akoru var yanlış yazmışım özür diliyorum. Oraya G#m akoru yerine F#m akorunu basacaksınız. Saygılarla.. :)


Mediterranean - 23.03.2012 07:28:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde 'GiTaRisT' yazmıştı:
şarkının ritmi : AYY AYY AYAY 9/8LİK
bu dedğin ritim 4/4 lük olmuyormu


Ainxard - 23.03.2012 01:49:20

Sayfalar:  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [3691]  [ 3692 ]  [3693]  [3694]  [3695]  [3696]  [3697]  [3698]  [3699] 

Anket
İlkay Köse soruyor:
Michael Jackson'ın en beğendiğiniz şarkısı?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.