Zaz. - 24.03.2012 15:25:35
kenanfast - 24.03.2012 15:21:52
CanberkÇilek - 24.03.2012 15:03:41
18 Mart 2012 Pazar tarihinde joker54 yazmıştı:sesine sağlık =)
sln06 - 24.03.2012 14:47:32
fawefwefsd - 24.03.2012 14:47:31
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde slashguitar yazmıştı:Abi o gitar ne yha iğrenç yha sorun ses kaydedicide yada gitarda :/
Ufuk/\/\ufuk - 24.03.2012 14:24:25
orxan7 - 24.03.2012 12:54:00
GaRFi3LD - 24.03.2012 12:51:01
fermansiz53 - 24.03.2012 12:18:22
soykan16 - 24.03.2012 11:49:18
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde perdesizbass yazmıştı:19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde Dr.ummer yazmıştı:19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde azinlik yazmıştı:yanlış olmuşnerelerde yanlışlarım var ben yeniyim gitarda başlayalı 2 hafta oldu yardımlarını bekliyorum ...gitara başlayalı 2 hafta olmuş olup burda akor paylaşman zaten başlı başlına bir yanlış
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde Dr.ummer yazmıştı:19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde azinlik yazmıştı:yanlış olmuşnerelerde yanlışlarım var ben yeniyim gitarda başlayalı 2 hafta oldu yardımlarını bekliyorum ...
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde azinlik yazmıştı:yanlış olmuş
prenlukas - 24.03.2012 11:46:31
trypasonoma - 24.03.2012 11:45:24