Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3683]  [3684]  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [ 3690 ]  [3691]  [3692]  [3693]  [3694]  [3695]  [3696]  [3697] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yusuf Güney - Unut Onu Kalbim  - AKOR
Ritim: AYAY Dir.


KivircikOzZi - 23.03.2012 21:58:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
Nakarat: AY.AY.AA Dır.
Normal Kısımlar: AAYYAY dir


KivircikOzZi - 23.03.2012 21:56:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Divane Aşık Gibi  ver 2 - AKOR
S&ouml;zlerde &ccedil;ok yanlışlar olmuş. &Ouml;rneğin;<br/>
E kız sende delisun E kız acep delisun <br/>
değil<br/>
E kız sen da der misun, acep sen da der misun<br/>
<br/>
olacak. Repertuara eklenmeden &ouml;nce dinlenip doğru şekilde eklenmesini tavsiye ederim.<br/>
Bu şarkı i&ccedil;in favori akorlarım<br/>
E-Am-Fm-E<br/>
E-Am-Fm-E<br/>
Am-Fm&nbsp;&nbsp;&nbsp; Am-Fm<br/>
E-Fm-E<br/>
<br/>
Ve şarkının 4'l&uuml;klerinde sonda hep 1-2 hece yutulur. &Ouml;rneğin;<br/>
Alsam habu uşağuu, alsam habu u(sus) <br/>
veya<br/>
Ma&ccedil;ka'da buluuşalum, Ma&ccedil;ka'da bulu(sus)<br/>
şeklinde.<br/>
Arkadaş ortamında iyi gider. :)


myasinay - 23.03.2012 21:55:15

Demolar - Gitaroman - Elveda
Parçanın ismi 'gidecek yerim mi var' yanlış yazmışsın galiba ;) sesine gelince hoş bi tınısı var yolun açık ola


deckdept - 23.03.2012 20:58:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
Ritim Van-Gelibolu-kartal-gelibolu


GitariqA - 23.03.2012 20:43:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Kum Gibi  - AKOR
Kapo 2 iyi gidiyo


Espoir05 - 23.03.2012 20:38:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  ver 2 - AKOR
orjinal tondaki en basit akorlar. tebrikler. güzel bir çalışma olmuş.


BaTHeLiM - 23.03.2012 19:47:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  ver 2 - AKOR
26 Eylül 2009 Cumartesi tarihinde siyahaslancık yazmıştı:
yaaa yapmayınn şarkıylaa alakasıı bilee yokk tonlar orjinaliylee çookk alakasızz..... orjinal akustik ni dinledimm çalıoorumda buu akorlarr alakasızz bencee
bu hangi dil bilen var mı?


BaTHeLiM - 23.03.2012 19:46:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Eray Aksoy - Yıllarım Gitti  ver 4 - AKOR
Orada Em basarsan sorun olmaz ama doğru olan Am basmak sonrasında G-F-Em geçişini yapmak...


Gitarist28 - 23.03.2012 19:40:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Beni Aşka İnandır  - AKOR
Gm ler ve Cmlerin hepsi diyez olmalı


alperekinci - 23.03.2012 18:35:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 4 - AKOR
"/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/>


seq393 - 23.03.2012 18:33:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer - Galiba  - AKOR
ritim


NAİLÇAVUŞ - 23.03.2012 18:31:44

Sayfalar:  [3683]  [3684]  [3685]  [3686]  [3687]  [3688]  [3689]  [ 3690 ]  [3691]  [3692]  [3693]  [3694]  [3695]  [3696]  [3697] 

Anket
Çello97 soruyor:
hangi müzik türünü sevmiyorsun?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,28 saniye.