Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Divane Aşık Gibi ver 2 - AKOR
Sözlerde çok yanlışlar olmuş. Örneğin;<br/> E kız sende delisun E kız acep delisun <br/> değil<br/> E kız sen da der misun, acep sen da der misun<br/> <br/> olacak. Repertuara eklenmeden önce dinlenip doğru şekilde eklenmesini tavsiye ederim.<br/> Bu şarkı için favori akorlarım<br/> E-Am-Fm-E<br/> E-Am-Fm-E<br/> Am-Fm Am-Fm<br/> E-Fm-E<br/> <br/> Ve şarkının 4'lüklerinde sonda hep 1-2 hece yutulur. Örneğin;<br/> Alsam habu uşağuu, alsam habu u(sus) <br/> veya<br/> Maçka'da buluuşalum, Maçka'da bulu(sus)<br/> şeklinde.<br/> Arkadaş ortamında iyi gider. :)