14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde LeXTaLioN yazmıştı: Sesin güzel arkadaş ağzına sağlık :) ama: her ne kadar kişiden kişiye yorum değişşse de ritim bence olmamış, tabi bu benim kişisel görüşüm...başarılar :)
teşekkürler yorum için:)umarım ilerde daha iyi olur ritimlerim.
Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
Gitar gerçekten cok başarılı ama bencede vokal bi yere kadar gidiyor.. Fazla tize çıkamıyorsun. Sonuçta bu senın suçun deil Allah vergisi :) Başarılar