Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3681]  [3682]  [3683]  [3684]  [3685]  [3686]  [3687]  [ 3688 ]  [3689]  [3690]  [3691]  [3692]  [3693]  [3694]  [3695] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Amasra  ver 3 - AKOR
kapo 3 ii


trypasonoma - 24.03.2012 11:42:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Amasra  ver 3 - AKOR
kapo 3 süper


trypasonoma - 24.03.2012 11:41:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma  ver 4 - AKOR
Eline sağlık kardeşim ...!


Yıkım- - 24.03.2012 11:25:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Söz  ver 2 - AKOR
4/4 olur slow olur :D


aRaqon42 - 24.03.2012 10:36:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem  - TAB
arkadaşlar fikret kızılok-bu kalp seni unutur mu
yonca lodi-emanet
leman sam-ayrılık şarkılarının demolarını ekledim dinleyip yorumlarsanız sevinirim..


ondera85 - 24.03.2012 10:22:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - At Başına Beyazı  - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=6OPHYxRz4UA


Fatih_Dlc - 24.03.2012 10:11:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 3 - AKOR
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde bounce_ yazmıştı:
dm orjinal ton..
başarılı.
kolay gelsin
NTV'de canlı yayında bu tonda çalmışlardı. O kayda göre çıkarttım akorları.


ustegnah - 24.03.2012 08:39:03

15 Mart 2012 Perşembe tarihinde AltınPena yazmıştı:
süper yaa aynen devam !! ((:
teşekkürler:).


Li Paris Man - 24.03.2012 04:57:44

14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
Sesin güzel arkadaş ağzına sağlık :) ama: her ne kadar kişiden kişiye yorum değişşse de ritim bence olmamış, tabi bu benim kişisel görüşüm...başarılar :)
teşekkürler yorum için:)umarım ilerde daha iyi olur ritimlerim.


Li Paris Man - 24.03.2012 04:56:50

Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
Fakat bu on numara olmuş!!


mavez17 - 24.03.2012 02:21:06

Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
Gitar gerçekten cok başarılı ama bencede vokal bi yere kadar gidiyor.. Fazla tize çıkamıyorsun. Sonuçta bu senın suçun deil Allah vergisi :) Başarılar


mavez17 - 24.03.2012 02:18:26

Demolar - Orangeroom-Susma veda ederken
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde mavvii yazmıştı:
Nadirde olsa iyi demolar çıkıyor. Tebrikler...
Çok teşekkür ederim...


orangeroom - 24.03.2012 02:02:27

Sayfalar:  [3681]  [3682]  [3683]  [3684]  [3685]  [3686]  [3687]  [ 3688 ]  [3689]  [3690]  [3691]  [3692]  [3693]  [3694]  [3695] 

Anket
dream-on soruyor:
En iyi solo ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.