Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683]  [3684]  [3685]  [ 3686 ]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [3691]  [3692]  [3693] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kupa Kızı Sinek Valesi  ver 2 - AKOR
orjinal


gokhanyapar_ - 24.03.2012 19:50:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ardıl yazmıştı:
ritmi 8/8
a-yy a-yy ayay
yanlış ayay a-yay ayay


80merto80 - 24.03.2012 19:26:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Efulim  - AKOR
böyle bi şarkıda ritm şudur denemez. aralarda kafana göre süslemeler yapmalısın


gitaristis - 24.03.2012 19:15:08

Ya bu adam ne tatlı bişey ya aşkm benim yaa <3


_h@n!fe_ - 24.03.2012 18:00:46

Anketler - Sizce En Başarılı Türk Rock Grubu Hangisi?
-------------D-U-M-A-N------------


prenseray - 24.03.2012 17:57:18

Demolar - Pinhani - Dön Bak Dünyaya
yine sen ve güzel bir şarkı tebrik ederim çok güzel olmus


MyGitarist32 - 24.03.2012 17:42:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  ver 6 - AKOR
arkadaşlar ben arpejle giremiyorum bu şarkıya ya sözler önde gidiyo ya arpej :) napmam gerekiyor ?


conceptForce - 24.03.2012 17:12:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Ziynet Sali - Alışkın Değiliz  - SÖZ
ben rockcıyım ama beyaz show da izlerken bu şarkıyı cok beğendim ritmini hemen kulağımdan . orijinal akorlarını bulabilrsem mutlu olurum.


Nikolakiss - 24.03.2012 16:34:14

Demolar - Özhan-Hasretler ayrılıkla başlar
mükemmel, anadolu rock için yaratılmış bence sesin ...


MusicalParadoX - 24.03.2012 16:30:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Daha Mutlu Olamam  - AKOR

D C#M
Küçük şeyler sevindirir ruhumu
D G#M
Hayal bile edemezdim ben bunu

şeklinde olmalı.


Slach - 24.03.2012 16:09:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Ayrılsak Ölürüz Biz  - AKOR
iyi olmuş


gitarciqız - 24.03.2012 15:57:31

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem Yağcı - Ne Olur Anla  - TAB
aynen dogrusu budur eline saglık :)


takehun - 24.03.2012 15:45:24

Sayfalar:  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683]  [3684]  [3685]  [ 3686 ]  [3687]  [3688]  [3689]  [3690]  [3691]  [3692]  [3693] 

Anket
ege.s soruyor:
Godin Marka Gitarlardan Kimse Bahsetmiyor Sitede Bilinmiyor Belkide. Bilenler İçin Sizce İyi Markamı Değilmi ?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.