|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Asla ver 2 - AKOR
akorlar guzel ancak orjinal ton kapo3
*YosemiTe* - 25.03.2012 23:55:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Asla ver 2 - AKOR
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde erengny550 yazmıştı: O düşük puan verenler neye göre verdiler anlamadım. acaba şarkıyı bilmiyorlar mı ? Akorları çıkartan arkadaş tamamen hatasız çıkartmış kesinlikle on numara.. Fakat küçük bir detayı atlamış : Fm# Gm# B Uzak diyarlarda yolunu gözledim B A Gm# Bekledim umarsız senle ben istedim
Bu kısmın 2.kez tekrarında F#m'nin kalkması daha uygun olur. Ellerine sağlık süper.
o düşük verenler şuna göre verdiler. şarkının orjinaliyle alakası yok şarkı bundan çok daha ince tonda!
*YosemiTe* - 25.03.2012 23:47:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Kum Gibi - AKOR
RİTİM 3/8 LİK CİVCİV ÇIKACAK KUŞ ÇIKACAK YANİ :)
Desperado27 - 25.03.2012 23:17:33
|
|
Solo tabı da paylaşıver kardeş. 5 üzerinden 5!! kulağına sağlık
LeXTaLioN - 25.03.2012 23:12:55
|
Demolar - Kafile (Yüksek Sadakat)
bazi yerlere akor daha iyi olur mu diye sordum kendi kendime keyifli olmus elinize saglik
torbacısirin - 25.03.2012 23:07:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar ver 2 - AKOR
ilk kısım Am ile değilde Em ile bitiyor...10 numara şarkı...paylaşım için teşekkürler.....
ozn - 25.03.2012 22:45:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Asturiac - Asturias - TAB
çaldım da beynim sulandı hacı ya adam çalarken gayet kolay görünüyodu :D
furkansarıaydın - 25.03.2012 22:43:08
|
Demolar - Yani Olmuyor -Fırat Tanış
gerçekten güzel :D
NickLessGuitar - 25.03.2012 22:22:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim ver 3 - TAB
Fena diil
ForeverAlone - 25.03.2012 22:22:22
|
25 Mart 2012 Pazar tarihinde caagaataay yazmıştı: Kardeşim Sesin güzel Gitarıda İyi çalışıosun ama Bu şarkıda ezgi yi sanki tutturamamşın :) biraz öyle olmuş :) yorumun için teşekkr ederim
NickLessGuitar - 25.03.2012 22:21:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı Kalbimi ver 3 - TAB
ne telin ismi yazıyor ne doğru düzgün sırada. üşenmeyin adam gibi yapın şu tabları ya da yapmayın yapanların önünü kesmeyin
NaamLoVeR - 25.03.2012 21:55:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Betül Demir - Bi Ara ver 2 - AKOR
abi mükemmel bi çalışma olmuş. bi de bu tam akustik için. süper 10 numara 5 yıldız... senden bi isteğim şu arpejini de yazarsan çok mutlu olurum...
volkangs - 25.03.2012 21:44:30
|
|
|