Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673]  [ 3674 ]  [3675]  [3676]  [3677]  [3678]  [3679]  [3680]  [3681] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Göğebakan - Ay Yüzlüm  - AKOR
ben ilk önce ayyay olarak denedim ama olmadı aayyay olarak da denedim olmadı ama ayyayy olarak süper oldu bence.


princess23 - 27.03.2012 14:34:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Serhat Erkal - Dayanamam  - AKOR
ritim : aesayyyay / bu


gitarciqız - 27.03.2012 14:02:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor  ver 2 - AKOR
bu parçanın ritmi nasıl


2000 - 27.03.2012 13:43:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar  - AKOR
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde hatblue yazmıştı:
ellerine sağlık.ama ban bi şey rica etsem?:)ritmini bulamadım bu şarkının.yazar mısın?
" A Y A Y (Sustur) " böylece devam ediyo basitce


SmileCK - 27.03.2012 13:29:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  - AKOR
18 Mart 2012 Pazar tarihinde skylife_live yazmıştı:
vamıdır bunun bi ritmi ben anlamadım :s
Hocam kendi kendine bulsan daha iyi olur ama şöyle basit şekilde yazayım ;

A Y Y A A

A : Aşağıya doğru olan vuruşlar
Y : Yukarıya doğru olan vuruşlar

Vuruşların arasındaki boşluğu da artık kendin ayarlamaya çalış kolay gelsin :))


Sephinroth - 27.03.2012 12:14:26

Gitarının elinin altında işkence çektigini hissedebiliyorum.Çok sert vur sanda tellerden aynı sesi alıcaksın normal şekilde vursanda :)


ÇæÇæ - 27.03.2012 12:01:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  ver 2 - TAB
çaylakelektrocu belli ki şarkıyı çalmak istemişsin tab'a bakmışsın.en azından ben tabdan çalmaya çalışmadım tamamiyle kulak.daha iyisini yapabiliyorsan sen yap.saygılar


cRueLboy - 27.03.2012 11:52:52

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters cover
vıdeolar bu sitede pek ilgi görmediği için demo şeklinde yaptık ihtiyac duyulursa ilerde yaptığımız demolara videoda çekebiliriz :) çalıştığım bi site yok bunun tabı arkadaşta vardı kağıda yazılmıştı nerden aldığı konusunda henüz bir fikrim yok :)


furkansarıaydın - 27.03.2012 11:09:32

çok güzel site


31114694908 - 27.03.2012 10:29:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Büyük Ev Ablukada - Evren Bozması  - AKOR
G A


Meczup - 27.03.2012 09:19:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Sarpi Moleni  - AKOR
am-g-f- em yapabirsiniz


Hopali08 - 27.03.2012 07:59:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Yüzük  ver 4 - AKOR
G akorunu da G/E seklinde basın aynı Am/F de olduğu gibi o zaman tam oluyor


ilkan06 - 27.03.2012 02:01:11

Sayfalar:  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673]  [ 3674 ]  [3675]  [3676]  [3677]  [3678]  [3679]  [3680]  [3681] 

Anket
baran121 soruyor:
Sanchez klasik gitar sizce nasıl ?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.