Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673]  [3674]  [3675]  [ 3676 ]  [3677]  [3678]  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683] 
Demolar - Güneşimi Kaybettim
guzel olmus aslinda ama bu sarkinin bazi yerleri bagira bagira soylenir duyguyu alamadik ))


yamaha eg 112 - 26.03.2012 19:40:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça  ver 2 - AKOR
arpej ne ?


mehmet37 - 26.03.2012 19:25:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde git4risT yazmıştı:
A E Bm
Yalanla yüz göz olamıyorum


Daha iyi oluyor bu şekilde deneyin .

Ayrıca emegine saglık .
Hocam o şekilde hatalı olur parçanın kararı Fa Diyez Si ile bitemez o yüzden :)


Sephinroth - 26.03.2012 19:14:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  - AKOR
Çok sağolsun arkadaşlar :))


Sephinroth - 26.03.2012 19:13:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Öykü & Berk - Evlerinin Önü Boyalı Direk  ver 2 - AKOR
A Y K Y A Y kardeşim


m_turkmen_78 - 26.03.2012 18:39:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Ayrılsak Ölürüz Biz  - AKOR
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde gitarciqız yazmıştı:
iyi olmuş
Tesekkurler


GDurmqz - 26.03.2012 18:28:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Sarpi Moleni  - AKOR
yalnışlık varmı acaba


Hopali08 - 26.03.2012 18:09:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 12 - AKOR
"G" ler "Em" olucak sanki.!


gossow - 26.03.2012 18:00:01

Demolar - Solo Çalmaya Çalışmam :)
daha iyi olabilir, çalışmaya devam :)


Barış Kayalar - 26.03.2012 17:37:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça  - AKOR
Beyler ilk baştaki arpeji ne ?


mehmet37 - 26.03.2012 17:29:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Anlıyorsun Değil mi?  - BASS TAB
Ne alakası var şimdi bu şarkıyla bu tabın :( Yazık ya


Basist45 - 26.03.2012 17:29:46

Anketler - Duman Grubunda En Sevdiğiniz Kişi Kim?
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde dumancıyız yazmıştı:
21 Haziran 2011 Salı tarihinde DénGe.S!z yazmıştı:
ilk defa duyanların kafasına sıçıyim
aynen mk ilk defa duyanların yaşlarını merak ediyorum...
Aynen


rock_in_life - 26.03.2012 17:23:44

Sayfalar:  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673]  [3674]  [3675]  [ 3676 ]  [3677]  [3678]  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683] 

Anket
Noel Gallagher soruyor:
Fender Standart American Telecaster mı ? Fender Standart American Stratocaster HSS mi ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.