Gitar Delisi xD - 21.03.2012 17:17:53
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde oykuokay1 yazmıştı:güzel olmuş ama sanki arkadan gelen solo bazen geç kalıyor.. ama beğendim. tebrik ederim :)
Si41 - 21.03.2012 17:11:30
Gitar Delisi xD - 21.03.2012 17:08:08
oykuokay1 - 21.03.2012 17:06:19
muhammt - 21.03.2012 17:04:59
oykuokay1 - 21.03.2012 17:04:07
Greenday54 - 21.03.2012 17:02:04
Dr.SouL - 21.03.2012 16:43:08
GitaristOgn41 - 21.03.2012 16:42:57
ghostfıghter - 21.03.2012 16:12:39
gazmze - 21.03.2012 16:06:36
Gitar Delisi xD - 21.03.2012 15:26:03