Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3696]  [3697]  [3698]  [3699]  [3700]  [3701]  [3702]  [ 3703 ]  [3704]  [3705]  [3706]  [3707]  [3708]  [3709]  [3710] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  ver 2 - AKOR
berbat


ahmedy00 - 20.03.2012 19:11:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  ver 4 - AKOR
Orjinaldir


ahmedy00 - 20.03.2012 19:04:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Linkin Park - A Place for My Head  - GP3
aynn güzel olmuş


JiqSaW - 20.03.2012 18:36:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Haydi Gel Benimle Ol  - AKOR
G yerine Em


wilfin - 20.03.2012 17:50:49

Demolar - Bariscapt------Bir öykü (akustik versiyon )
20 Mart 2012 Salı tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
Yine yeniden çok güzel bir çalışma... Sesinde baya hoş geliyor abi bu parçada diğerlerine nazaran...
eyvallah kardeşim saolasn


bariscapt - 20.03.2012 16:24:27

Demolar - Bariscapt------Bir öykü (akustik versiyon )
Yine yeniden çok güzel bir çalışma... Sesinde baya hoş geliyor abi bu parçada diğerlerine nazaran...


MusicalParadoX - 20.03.2012 15:34:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Sultanım  - AKOR
helal kardeş ellerine sağlık


TuRkOoRsAn - 20.03.2012 15:21:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma  ver 2 - AKOR
G7 yerine Am7 kullandım ve gayet güzel oldu :) ayrıca arada ki yaptıgı soloyuda ekledim asagıya..Deneyen arkadasların yorumlarını beklıyorum..

İntro : Bm - Am7 - C - Bm

Bm Am7
Anladım gidiyorsun daha öncekiler gibi
C Am Bm D------4-5---4---2
Hiç olmazsa son bir defa öp A----------------------5---3
Bm Am7
Bu kadar zor mu seni sevdim bir zamanlar demek
C Am Bm
Öyle zor ki yeniden sevmek

Bm
Yalnızlık eski bir ezber
Am7
Ayrılık alışkanlık
C Bm D------4-5---4---2
Sensizlik bana dost bana eş A----------------------5---3
Bm
Bu kadar mağrur olma
Am7
İnan sen olmasan bile
C Am Bm
Hayat devam eder, doğar güneş

Bm Am7
Susma veda ederken
C Am Bm Am7 Am
Biraz gül, bir şey söyle giderken
Bm Am7
Gitme, hemen gitme kal
C Am Bm
Biraz dur, daha erken


alpist - 20.03.2012 14:02:10

Anketler - grg170 + RP-50 mi grg 270 mi? [Trash(sololar dahil), hardcore çalmak istiyorum!]
bence ibanez tercih etme... cort al trash demişsin cort vx-2x yada vx-4x güzel gider... sen bilirsin


JiqSaW - 20.03.2012 11:51:52

Adam çalıyor abi ama biri şunun ritmini yazsın lütfen


AnılFB - 20.03.2012 11:38:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Yorum - Uğurlama  ver 2 - AKOR
ritim Folk yani İN in çık x çık in çık


neyzenigitarist - 20.03.2012 11:20:55

Demolar - Nerelere Gideyim ( meltem gibi düet)
şarkı zaten süper siz ayrı bi tat katmışsınız = )


yaarennn - 20.03.2012 10:59:25

Sayfalar:  [3696]  [3697]  [3698]  [3699]  [3700]  [3701]  [3702]  [ 3703 ]  [3704]  [3705]  [3706]  [3707]  [3708]  [3709]  [3710] 

Anket
Crysis Max soruyor:
Sizce Bu Gruplardan Hangisi Daha İyi Müzik Yapıyor ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.