10 Mayıs 2011 Salı tarihinde Pesimist Adam yazmıştı:10 Mayıs 2011 Salı tarihinde Çakıl* yazmıştı:Ritm konusunda yardımcı olur musunuz?a ykyay ritim bu
10 Mayıs 2011 Salı tarihinde Çakıl* yazmıştı:Ritm konusunda yardımcı olur musunuz?
esatkaba - 19.03.2012 10:40:25
takvim27 - 19.03.2012 10:15:53
gitarist_000 - 19.03.2012 00:53:43
by.gitarist01 - 19.03.2012 00:10:53
m_turkmen_78 - 18.03.2012 23:47:06
saltanath - 18.03.2012 23:08:27
Nikolakiss - 18.03.2012 23:07:39
ramazangun - 18.03.2012 22:56:59
18 Mart 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:cok guzel olmus togay tebrik ederim :)
togaykurtulus - 18.03.2012 22:48:36
16 Mart 2012 Cuma tarihinde mialkan yazmıştı:orijinal akorların dizilimi F Am Dm Bb
gamze_kolay - 18.03.2012 22:34:17
bariscapt - 18.03.2012 22:23:51
neyzenigitarist - 18.03.2012 22:20:02