|
|
Demolar - Barış Manço-Yine Yol Göründü
ağzına sağlık dostum on numara ..
solisst - 18.03.2012 19:43:26
|
|
İntroda ufak bi hata var onun dışında mükemmel grup kaç kişi ayıptır sorması :D
ahmedy00 - 18.03.2012 19:25:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Mamak Türküsü ver 3 - AKOR
akorlar oldukça uygun gibi, eline sağlık
glycerin - 18.03.2012 18:42:06
|
|
dostum elinize sağlık gerçekten başarılı olmuş soloyu daha uzatıp takılsaydınız kafanıza göre giderdi erken bitirmişsiniz
nufyat209 - 18.03.2012 18:31:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm - AKOR
berbat olmuş
m_turkmen_78 - 18.03.2012 17:13:27
|
Demolar - MeltemGibi & Pamir - Hasret (Direc-T)
çok güzel olmuş ya! bravo :) bayan arkadaşımızın sesi çok güzel :)
umuricoz - 18.03.2012 17:07:28
|
Demolar - MeltemGibi & Pamir - Hasret (Direc-T)
çok güzel olmuş ya! bravo :) bayan arkadaşımızın sesi çok güzel :)
umuricoz - 18.03.2012 17:07:19
|
Demolar - MeltemGibi & Pamir - Hasret (Direc-T)
çok güzel olmuş ya! bravo :) bayan arkadaşımızın sesi çok güzel :)
umuricoz - 18.03.2012 17:07:16
|
Anketler - en iyi zil markası hangisi ?
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde sirius_black yazmıştı: 11bin küsür kişi istanbul demiş.. bu 11bin kişi, dünyanın en büyük gruplarının zildjian kullandığından haberi yok sanırım. bu arada zildjian, isminden de anlaşıldığı gibi, (zilciyan), merkezi şuan amerika'da olan ama İstanbul'dan göçme bir yahudi ailenin şirketidir. İlk üretim yerleri de İstanbuldur. Bir nevi Türkiye kökenli bir markadır. Dostum yanlışın var zildjian yahudi bir ailenin değildi 2 Türk kardeş bu zil markasını kurdu. Osmanlı'nın mehter takımına zil üretmek için, bir süre sonra bu 2 kardeşten bir tanesi Amerika'ya gitti ve zildjian ismiyle devam etti daha sonra diğer kardeşi İstanbul'da kalıp istanbul zillerini üretmeye devam etti. Hatta Amerika'nın ilk aile şirketi zildjian'dır (1643) ve Türk aile şirketi olarak kayıtlara geçer.
gcp - 18.03.2012 16:51:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı ver 2 - AKOR
Ben biraz gitar konusunda acemiyim biraz daha kolay akorlarla çıkartırmısınız lütfen şimdiden teşekkür ederim
Sqytari - 18.03.2012 16:48:38
|
Demolar - Karayip Korsanları(Pirates of the Caribbean)
18 Mart 2012 Pazar tarihinde slashguitar yazmıştı: Tonlar sağlam değil notaları seri geçmen lazım ayrıca farkındayım ya... sadece olmadıysa boşuna uğraşmayim dedim geliştirip yeniden koyacam :D
mrzfrkn - 18.03.2012 16:42:01
|
Demolar - Onur & Ekrem - Sensiz Yaşayamam
am em seninle öğrendim aşkı içimi titreten bakışı F G en güzel gözlerin alevi sardı dört bir yanımı Am Em uzat ellerini aşka sar beni kollarınla F G sonsuza dek benimle kal ilk ve son aşkım olarak Am Em yarim seviyorum seni herşeyden çok inan Am Em bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam F Em hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam F Em sensizlik herşeyden zor alışamam F Em bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam F Em F Em sensizlik herşeyden zor alışamam bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam (NAKARAT)
Hayallerimi süsleyen peri düşlerime sakladım seni
birgün gelirsin diye aşkla bekledim hep seni
Gördüğüm ilk günden beri kalbimde yaşarım seni
son arzum en büyük dileğim sensin gül yüzlü meleğim
NAKARAT
(aynı akorları ikinci dörtlüğede uygularsınız)
bycapkın - 18.03.2012 16:35:10
|
|
|