Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [3716]  [ 3717 ]  [3718]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722]  [3723]  [3724] 
Demolar - by_CEA - Gidiyorum Aşkım (Elvan Günaydın)
emeğine sağlık kardeşim


Greenday54 - 17.03.2012 16:14:43

Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
Tek kelimeyle ''harika''...


mrzfrkn - 17.03.2012 15:56:38

Demolar - Senin o gözlerin varya
Bence çok güzel olmuş eline ağzına sağlık...


mrzfrkn - 17.03.2012 15:55:07

Demolar - MeltemGibi-Hello (Evanescence)
süper olmuş be yav müzik ve ses başarılarınızın devamını dilerim...


greennight - 17.03.2012 15:51:15

Anketler - Sizce Bir Rock Grubunda En Çok Kim Arkada Kalıyor?
tamamen şarkının tarzına bağlıdır metal gruplarda bas en arka plandayken funk ve groovy şarkılarda bas en ön planda olabliyor buna en iyi örnek olarak jamiroqui verilebilir. fakat bas herzaman ritimle armoni arasında köprü görevi görerek şarkıyı tamamlamaktadır.


en_alttaki_tel - 17.03.2012 15:01:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Adele - Someone Like You  - AKOR
hızlı bir şkilde pimiaimi yapın oluyor akorlar için tşkler


selosalih - 17.03.2012 14:28:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer  ver 2 - AKOR
09 Mart 2012 Cuma tarihinde zaqzaq331 yazmıştı:
solodan hiç bi boq anlamadım daha sade yazacak biri varmı
hiç müzik yapmaya çalışma sen bence =)) kısa yoldan bırak


qaryzmaa - 17.03.2012 14:19:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Ayıp Olmaz Mı  - AKOR
Bb f g
o kadar zor mu?
kısmının şöyle olması gerekiyo
Bb f a
o kadar zor mu?


recza - 17.03.2012 14:07:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Meleklerin Sözü Var  ver 2 - AKOR
bunun ritmi ne


taylan96 - 17.03.2012 13:25:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
çok iyi olmuş, teşekkürler :)


LaFleur - 17.03.2012 12:57:20

Anketler - Grup ismi olarak hangisini önerirsiniz???
Bunların hiçbiri de Türkçe değil,çok yazık.


Ay Savaşçısı - 17.03.2012 12:45:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği  - AKOR
14 Kasım 2010 Pazar tarihinde xXDAMNEDXx yazmıştı:
01 Temmuz 2009 Çarşamba tarihinde cursor yazmıştı:
mükemmel! tam oturmuuş. ama ritmi nasıl?
ritim nasıl?
şarkıyı dinleyerek çalarsan anlayabilirsin ritmini. ben 4x4 lük kullanıyorum...


ati26 - 17.03.2012 12:44:36

Sayfalar:  [3710]  [3711]  [3712]  [3713]  [3714]  [3715]  [3716]  [ 3717 ]  [3718]  [3719]  [3720]  [3721]  [3722]  [3723]  [3724] 

Anket
SahilGitarcısı soruyor:
Gitara Yeni Başladım Kendimi Geliştirmek İçin Ne Tür Şarkılar Çalmalıyım?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.