|
|
Demolar - Cüneyt Tek - Kurşun
Bence sen bir daha bu şarkıyı söyleme.. hayattan soğudum :p :D
kutay1 - 15.03.2012 22:07:26
|
Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde semerkant yazmıştı: Neden hepsi bu kadar güzel olmak zorunda!!! Sesi olan var olmayan var :( Helal olsun, her kayıt birbirinden güzel... (Baştaki yanlış notalar da nazar boncuğu olsun artık diyorum) estafirullah ben sadece içimden geldigi gibi hissederek soylemeye calısıyorum çok çok teşekkür ederim bu güzek yorum için cok mutlu oldum begenilmesine :) çok sagolun :D
emrektunca - 15.03.2012 21:33:01
|
Anketler - Soft rock için en uygun elektro gitar markası hangisidir?
Her türlü Fender
ahmedy00 - 15.03.2012 21:28:56
|
|
Sanki olmamış gibi usta ya
ahmedy00 - 15.03.2012 21:27:24
|
Demolar - Yalın-Cumhuriyet
Yalın şarkıları iyidir :) başarılı olmuş, tebrikler. :)
ramazangun - 15.03.2012 21:25:13
|
Demolar - Duman-Çile Bülbülüm
Sondaki çile biraz uzun oldu galiba :)
ahmedy00 - 15.03.2012 21:22:16
|
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı: sese diyecek yok ama gitar ritimlerini biraz daha geliştirmen tavsiyem.. Tebrikler. peki teşekkür ederim :)
esra su atasoy - 15.03.2012 21:09:24
|
Demolar - Sor Bana Pişmanmıyım Altyapı(Sözsüz)
akorlarını verebilir misin kardeş?
LeXTaLioN - 15.03.2012 20:54:39
|
Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı: vayy tebrikler :) eyvallah kardesim :)
bariscapt - 15.03.2012 20:54:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Ya Sonra ver 2 - AKOR
ellerine sağlık.mükemmel
brkr - 15.03.2012 20:48:31
|
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı: bide söylediklerin anlaşılsaydı daha iyi olcaktı.. başarılar.. yeni bir kayıt yapmayı düşünüyorum ilk olduğu için böyle oldu olsa desek yanlış olmaz.
BrkSymn - 15.03.2012 20:40:44
|
Demolar - Elini tutmasam
cok guzel bir ses rengin war hersey cok guzel fakat kayıt kalitesi o kadar ii olmamıs dinlerken sesin öyle bir patladiki kulaklıgı atmamla bir oldu =) basarilarinin dewamini dilerim sizleri dinledikce muzıqe olan askım dahada artıyor .
ParoiSt - 15.03.2012 20:35:55
|
|
|