|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Milat ver 2 - AKOR
ritim nasıl bilen var mı bir de intro da çalınan akorlar hangileri
rastmus - 15.03.2012 14:44:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayşegül - Türkü Gözlüm - AKOR
20 Eylül 2010 Pazartesi tarihinde ~ Kisses`<3 yazmıştı: tab yanlş evet tamamen yanlıs karar sesi yan lıs sarkıda soloya la dan giriyo bu tabda b- 10 10 10 10 10 10 10 12 8 8 6 6 4 4 3 8 8 8 8 8 8 8 10 6 6 4 4 3 3 2 3 ama uğrasmıs o kadar cok tesekkürler :D
cortcec - 15.03.2012 14:08:37
|
|
Gerçekten sesinin tonu güzel...bırakma çalış...
ozn - 15.03.2012 14:03:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz ver 2 - TAB
nerdeyse tam olmuş
gitaristrh - 15.03.2012 14:03:40
|
|
gurbet ellerden yorum : sanki ruhum bedenimden cikti bi an vatan kokusu sardi her yanimi ....bu kisa an icin size cok tessekür ederim süper olmus.
pumba - 15.03.2012 13:18:24
|
|
hayır...sesin güzel aslında..ama ses başka yerde,ritim başka yerde,akorlar uygun değil...yanlış çok...
ozn - 15.03.2012 12:26:01
|
Demolar - Sezer Ender-Bilinmeyen Saat Uygulaması)
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde exgalo yazmıştı:
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde exgalo yazmıştı: Agzina saglik hocam benim ekledigim demodan sonra sende ekleme karari verdin galiba bu sarkiyi. Gayet guzel.. Bekleyin bende de var ekleyim tam olsun :D ama bnm sistemim yok ve sesim sizden daha kötü :D Ağzına sağlık kardeş sesin güzel :) Aranizda en amator gitar calan da benim :) ama boyle guzel bir sarki icin birden bire 3 demo gelmesi guzel oldu :) Bence de güzel oldu :) takıntı yapmaa zamanla olur gider :) mesala benim de sesim çok kötü idi ilk başladığımda ama 1 yılda bu seviyeye getirebildim zamanla oluyo be kardeş :) ama ne yazık ki ses rengim hala çok kötü :D
LeXTaLioN - 15.03.2012 12:23:41
|
Demolar - Sezer Ender-Bilinmeyen Saat Uygulaması)
15 Mart 2012 Perşembe tarihinde rockbysezerx yazmıştı: yorumlar için çok teşekkür ederim dostlarım mutlu ettiniz beni canlı müzikten bi kayıt öylesine @LeXTaLion kardeşim aynen dediğin gibi oldu başka demo eklesem mi Ekleyin arkadaşlar ekleyin.elinizdeki demolar boş boş öyle durmasın birbirlerimizle yorumlarımızı paylaşalım ki bir şeyler öğrenelim birbirimizden.her ne de olsa paylaşım sitesi burası emeğe saygı yani :)
LeXTaLioN - 15.03.2012 12:22:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam ver 6 - AKOR
evet 5/8 :)
jus - 15.03.2012 11:48:06
|
Anketler - Akustik ama hangisi??
Sitede anketler var birsürü, en iyi gitar markasının hangisi olduğuna dair. Takamine'ler, Seagull'lar, Yamaha'lar, ESP'ler vs. en sağlam gitar markaları %10'a bile ulaşamamış ama İbanez gibi beterin beteri marka %70'te. Bu anketlerde ''En iyi gitar markası..?'' yerine ''Gitarınızın markası..?' desek sonuç değişmez. Artık müzik marketleri bile İbanez'leri almamaya çalışıyor. (Heheh)
erdemotali - 15.03.2012 11:10:04
|
Anketler - Akustik ama hangisi??
Bu konulara yorum yapmaktan sıkıldım. ''Roketatar mı tabanca mı?''diye sormuşsun resmen. Türkiye'de çoğunlukta İbanez var ve dolayısıyla herkes kendi malını övüyor. İbanez gördüğün, görebileceğin en berbat markadır (akustik ve klasiklerde). Onun yarı fiyatına bir gitar al, daha karlı çıkarsın. Klavyesinin rahatlığından malzemesine kadar her şey özenle en kötü şekilde imal edilmiş ve buna rağmen fikir sahibi olmadan buraya gelip yorum yapanlar da var. Bkz: Gunz 'N Roses. Türkiye'de akustik gitar istiyorsan Yamaha, Takamine ya da Cort gibi sağlam markalar al. Türkiye'ye orjinal gitar gelmiyor fakat orjinal olmaması kalitesini hiçbir şekilde değiştirmiyor. Lag gitarlar vardı birara. Onlar da adı hiç duyulmamış ama tek kelimeyle şaheser gitarlardır. Çok mükemmel bir görünüşe de sahiptirler ayrıca ama malzemesinin kötülüğü ve Fransız malı olduğu için parçalarının bulunamaması yüzünden kötü bir dereceye iniyor. Ben Türkiye'nin sayılı ritm gitaristlerinden birine danıştım ve o bana Yamaha önerdi. Aldım gitarı, eve geldim. Gitar tek kelimeyle ''canavar'' (Yamaha'nın tüm malları için geçerli, adı yetiyor zaten). Görünüşe para verme hiçbir zaman (İbanez'in Talman serisinde olduğu gibi). Sana tavsiyem: İbanez gördüğünde gülüp geçmen ya da olay yerinden uzaklaşmandır (heheh).
erdemotali - 15.03.2012 11:04:25
|
|
ritim bozuk ses zorlanmış .sadece arabesk nameler güzel gibi
terliksihayvan7 - 15.03.2012 09:05:52
|
|
|