Sesin güzel arkadaş ağzına sağlık :) ama: her ne kadar kişiden kişiye yorum değişşse de ritim bence olmamış, tabi bu benim kişisel görüşüm...başarılar :)
14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde serciiocrazyy07 yazmıştı: arkadaşlar antalyada ikamet eden gitar ve diğer müzik enstrumanlarıyla uğraşan tüm arkadaşları gruba beklerim amaç : toplu bi müzik arkadaşlığı kurmak ve reel anlamda bişiler paylaşabilmek..... http://www.facebook.com/groups/203098373128457/
sayfanın yeni adresi http://www.facebook.com/GitarimBenimHerSeyim
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
arkadaşlar antalyada ikamet eden gitar ve diğer müzik enstrumanlarıyla uğraşan tüm arkadaşları gruba beklerim amaç : toplu bi müzik arkadaşlığı kurmak ve reel anlamda bişiler paylaşabilmek..... http://www.facebook.com/groups/203098373128457/