Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3727]  [3728]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [ 3734 ]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Piiz - Vazgeç Gönül  - AKOR
olmamış diyen arkadaşlar bide kapo 2 veya 4'te deneyin sesinize uymuyodur bnm sesime kapo 4 te uyuyo vlla akorlar da gayet oturmuş


NBurak Kuru - 13.03.2012 21:29:33

Demolar - Halil sezai İsyan
ibanez SA series


macmac54 - 13.03.2012 21:28:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Rüzgar - Zifiri  - AKOR
cok basarılı tebriklerr :))


akustik2 - 13.03.2012 20:24:18

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
13 Mart 2012 Salı tarihinde bluemusıc yazmıştı:
ımmm çokk lezzetliii =)
Tadını alman güzel bişe :):):) Teşekkrler..


Si41 - 13.03.2012 19:12:49

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
ımmm çokk lezzetliii =)


bluemusıc - 13.03.2012 19:08:10

Demolar - Snn-Şimdi uzaklardasın..// Cover :)
13 Mart 2012 Salı tarihinde bluemusıc yazmıştı:
bi müziği dinlerken,
daha önce hiç dinlememiş gibi bi hal alırsak daha iyi oluyor gibi..
ben bu parçayı o havayla dnledim ve o zaman oldukça başarılı buldum..Ufak detoneler olabilir tabiiki sonuçta amatör demolar. yne de tebrik ederim..
Teşekkür ederim..


Si41 - 13.03.2012 18:51:41

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
13 Mart 2012 Salı tarihinde bluemusıc yazmıştı:
oldukça başarılı.. hatta keşke eşlik edebilseydim bile diyorum ..) tebrikler.
:) teşekkr ederm.. Söylemek güzel olabilirdi diyim bende öyleyse :)


Si41 - 13.03.2012 18:49:32

Demolar - Snn-Şimdi uzaklardasın..// Cover :)
bi müziği dinlerken,
daha önce hiç dinlememiş gibi bi hal alırsak daha iyi oluyor gibi..
ben bu parçayı o havayla dnledim ve o zaman oldukça başarılı buldum..Ufak detoneler olabilir tabiiki sonuçta amatör demolar. yne de tebrik ederim..


bluemusıc - 13.03.2012 18:49:09

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
oldukça başarılı.. hatta keşke eşlik edebilseydim bile diyorum ..) tebrikler.


bluemusıc - 13.03.2012 18:40:01

Demolar - Kazım Koyuncu - Ordunun Işıkları & Furkan
hep aynı akora mı basıyorsun :D biraz ses gürültüsü olmuş gibi :S


kutay1 - 13.03.2012 18:32:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Büyük Ev Ablukada - Çıldırmıcam  - AKOR
Parçanın ritmi nedir?


candiatus - 13.03.2012 18:09:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego  - AKOR
Hayır tek bir hata var oda Ab degildle Gm# olacak yada aynı anlamda olan Am-b olacak yani am akorunu 5. fredden basarken bemola alıp aynı akoru 4. perdeden basacaksınız ;)


calfagri - 13.03.2012 18:09:30

Sayfalar:  [3727]  [3728]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [ 3734 ]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741] 

Anket
rock_angel* soruyor:
siz olsanız hangi gitarı alırsınız (bunların arasında)










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.