|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Piiz - Vazgeç Gönül - AKOR
olmamış diyen arkadaşlar bide kapo 2 veya 4'te deneyin sesinize uymuyodur bnm sesime kapo 4 te uyuyo vlla akorlar da gayet oturmuş
NBurak Kuru - 13.03.2012 21:29:33
|
Demolar - Halil sezai İsyan
ibanez SA series
macmac54 - 13.03.2012 21:28:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rüzgar - Zifiri - AKOR
cok basarılı tebriklerr :))
akustik2 - 13.03.2012 20:24:18
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
13 Mart 2012 Salı tarihinde bluemusıc yazmıştı: ımmm çokk lezzetliii =) Tadını alman güzel bişe :):):) Teşekkrler..
Si41 - 13.03.2012 19:12:49
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
ımmm çokk lezzetliii =)
bluemusıc - 13.03.2012 19:08:10
|
Demolar - Snn-Şimdi uzaklardasın..// Cover :)
13 Mart 2012 Salı tarihinde bluemusıc yazmıştı: bi müziği dinlerken, daha önce hiç dinlememiş gibi bi hal alırsak daha iyi oluyor gibi.. ben bu parçayı o havayla dnledim ve o zaman oldukça başarılı buldum..Ufak detoneler olabilir tabiiki sonuçta amatör demolar. yne de tebrik ederim.. Teşekkür ederim..
Si41 - 13.03.2012 18:51:41
|
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
13 Mart 2012 Salı tarihinde bluemusıc yazmıştı: oldukça başarılı.. hatta keşke eşlik edebilseydim bile diyorum ..) tebrikler. :) teşekkr ederm.. Söylemek güzel olabilirdi diyim bende öyleyse :)
Si41 - 13.03.2012 18:49:32
|
Demolar - Snn-Şimdi uzaklardasın..// Cover :)
bi müziği dinlerken, daha önce hiç dinlememiş gibi bi hal alırsak daha iyi oluyor gibi.. ben bu parçayı o havayla dnledim ve o zaman oldukça başarılı buldum..Ufak detoneler olabilir tabiiki sonuçta amatör demolar. yne de tebrik ederim..
bluemusıc - 13.03.2012 18:49:09
|
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
oldukça başarılı.. hatta keşke eşlik edebilseydim bile diyorum ..) tebrikler.
bluemusıc - 13.03.2012 18:40:01
|
Demolar - Kazım Koyuncu - Ordunun Işıkları & Furkan
hep aynı akora mı basıyorsun :D biraz ses gürültüsü olmuş gibi :S
kutay1 - 13.03.2012 18:32:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Büyük Ev Ablukada - Çıldırmıcam - AKOR
Parçanın ritmi nedir?
candiatus - 13.03.2012 18:09:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego - AKOR
Hayır tek bir hata var oda Ab degildle Gm# olacak yada aynı anlamda olan Am-b olacak yani am akorunu 5. fredden basarken bemola alıp aynı akoru 4. perdeden basacaksınız ;)
calfagri - 13.03.2012 18:09:30
|
|
|