Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [ 3738 ]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745] 
Demolar - Knocking On Heaven's Door
başarılı tebrikler


emrektunca - 12.03.2012 23:12:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
olmamış kardeş bi kaç yerde ton gidiyo :S


Sertacc - 12.03.2012 22:25:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
olmamış kardeş bi kaç yerde ton gidiyo :S


Sertacc - 12.03.2012 22:25:49

Demolar - Düşlerde Sevdim seni
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde gitarist67e yazmıştı:
ya arkadaşlar fazla dinlemedim amatör olarak dinledim he yanlış olduysa kusura bakmayın :) kulağıma güzel geldiği için koydum :)
:D eyvallah bide böyle söyliyim dedim hep aynı şekilde söylencek değil ya şarkılar :D


gitarist67e - 12.03.2012 22:02:09

Demolar - Düşlerde Sevdim seni
ya arkadaşlar fazla dinlemedim amatör olarak dinledim he yanlış olduysa kusura bakmayın :) kulağıma güzel geldiği için koydum :)


gitarist67e - 12.03.2012 21:48:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 2 - TAB
Gururlandırdı beni :)


dumancıyız - 12.03.2012 21:47:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 5 - AKOR
arpeji P İ A M


ibawi - 12.03.2012 20:44:22

12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde ParoiSt yazmıştı:
cok quzel sesin kardesm harikasin aqzına saqlık qercekten cok etkileyici tbrkler
çok teşekkür ederim güzel yorumun için dostm:).


Li Paris Man - 12.03.2012 20:35:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Çocuk Da Yaparım Kariyer De  - AKOR
ritmi ne ? bu arada guzel olmush basharilar :)


azerbaycan20 - 12.03.2012 20:30:06

12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde sword 23 yazmıştı:
arkadaşım 10 senedir gitar çalıyorum sende iş var biraz ritmi ayarla biraz sesini devam
çok teşekkür ederim çok sevindim:).


Li Paris Man - 12.03.2012 20:15:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya  - AKOR
şarkının ritmi:A - Y A Y A Y
bu ritim daha çok uyuyor :))


AthenaKolik - 12.03.2012 20:04:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - En Güzel Günüm Gecem  - GP5
Nasıll kullanabilirim.?


CanSeyran - 12.03.2012 18:53:20

Sayfalar:  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [ 3738 ]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745] 

Anket
Süvari' soruyor:
Cort sizce nasıl bir gitar?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.