12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde gitarist67e yazmıştı: ya arkadaşlar fazla dinlemedim amatör olarak dinledim he yanlış olduysa kusura bakmayın :) kulağıma güzel geldiği için koydum :)
:D eyvallah bide böyle söyliyim dedim hep aynı şekilde söylencek değil ya şarkılar :D
Demolar - Düşlerde Sevdim seni
ya arkadaşlar fazla dinlemedim amatör olarak dinledim he yanlış olduysa kusura bakmayın :) kulağıma güzel geldiği için koydum :)