|
|
|
Eksikde çok kardesm gerçekden olmamış
hSn_o7 - 11.03.2012 16:40:32
|
|
Tek kelimeyle süper :)
hSn_o7 - 11.03.2012 16:31:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - İki Yelken - AKOR
Yorumları bekliyorum arkadaşlar
aynakolik94 - 11.03.2012 15:48:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Dila Hatun - TAB
dila hatun değil. İnsanları yanıltmayın. Kopyala yapıştır yaparak emek hırsızlığı yapmayın.
thEmptorcu - 11.03.2012 15:37:17
|
Anketler - Paramore'un En Güzel Şarkısı?
emergency
mommonster - 11.03.2012 15:31:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
Çok güzel olmuş elinize sağlık
gitarist_259 - 11.03.2012 15:28:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - AKOR
11 Mart 2012 Pazar tarihinde westdenizli yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde huysuzadam yazmıştı:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----3- 4-3-1-----1----3-1------------------------------------------------------------------------------ ----------------3--------------3-2-----5------7-5-3-2----3-2-0-------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------3--- 5--3--1---0---------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helal Olsun Kardeş Yukarıdakinden %100 Daha İyi Dm Bb C Am ölü ask diyarlarina beni sen attin ya
C Am C Am Bb Am icim paramparca viraneyim divaneyim aa ah
Dm Bb C Am sesin yanki olur bogar her adim ya C Am C Am Bb Am icim paramparca viraneyim divaneyim aa ah
Dm Am C haykirsam ellerimi Bb C Dm acsam yalniz sana aah Dm Am C aglasam cocuk gibi Bb C Dm eskileri anlatsam
Dm Gm C Bb dervis gibi abdal gibi tapar gibi Am Bb Am paramparca aa ah
Dm Am C haykirsam ellerimi
a ayay
huysuzadam - 11.03.2012 15:25:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Damla Damla ver 7 - AKOR
C (Am) D Doldurur musun kalbini benimle
(Bm) C Yoksa sen de taşıyamazda
C (Am) D Islatır mısın kendini benimle (Bm) C Yoksa sen de dayanamazda
C (Am) D Kalırmısın benimle birlikte D C (buradaki D nin yerinede Bm gelecek diye düşünüyorum) Yoksa sen de dayanamazda
çok sırıtmıyo ama böle olsa daha güzel bence
aytun06 - 11.03.2012 15:14:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Sana Git Diyemem ver 2 - AKOR
arkadaşlar kapo 2 de süper oluyo ayrıca her şarkıda ritmi sormanıza gerek yok şarkıya göre uydurun bişeyler :) ben ritmi A YKYAY yapıyorum süsleme falan kattığınızda süper oluyo :)
NBurak Kuru - 11.03.2012 15:09:29
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
Çok içten söylemişsin.. bir tane de ekibine kemancı kattın mı harika olacak =)
Sevcan35 - 11.03.2012 15:07:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim ver 3 - AKOR
güzel:D
blackorchid - 11.03.2012 13:27:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Tam Da Bugün ver 2 - AKOR
Bence Kapo 5 'de mükemmel...
aRaqon42 - 11.03.2012 13:14:05
|
|
|