Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [ 3745 ]  [3746]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Anıl Durmuş - Mutluluktan Yolculuk  - AKOR
Arpej: Pimiaimi
Ritim: A YKYAY


Morphin-e - 11.03.2012 11:57:58

Demolar - Grup 84 - Şimdi Hayat
vallahi helal olsun :D


carma - 11.03.2012 11:56:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Bu Aşk Fazla Sana  ver 3 - AKOR
4/4 luk ritimle çalınıyo bu şarkı


prenlukas - 11.03.2012 11:29:28

Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? - Fevzi TONBUL
her kayıtını ayrı bir zevkle dinliyorum... ellerine, sesine sağlık :))


Corbin - 11.03.2012 10:14:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur  ver 6 - AKOR
A A YYA AYAY KISACASI 8 8LİK ROCK RİTMİ AZCIK TEORİ BİLGİSİ OLSUN YAV KAFASINIZA GÖRE ÇALMAYIN ŞU ALETİ KURAL VAR KAİDE VAR UYUN AZCIK.


selim94 - 11.03.2012 04:44:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 2 - TAB
şarkını ortasındaki uzun olan solodur bu ayrıca


eR+co - 11.03.2012 03:40:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 4 - AKOR
AMA ARKADAŞIN EMEĞİNE DE SAĞLIK O AYRI :)


m_turkmen_78 - 11.03.2012 03:27:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 4 - AKOR
VE ALIN SİZE NOTALARI ŞİMDİ ÇIKARDIM HEMDE TABSIZ :)

İNCE TELLERDEN ÇALINACAK ! UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)

Sİ DO RE Mİ RE FA Mİ

Mİ FA Mİ RE DO RE Mİ

RE DO Sİ DO RE Mİ DO

Sİ DO RE Sİ Mİ Sİ LA


m_turkmen_78 - 11.03.2012 03:26:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 4 - AKOR
AKORLAR YANİ :)


m_turkmen_78 - 11.03.2012 03:07:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 4 - AKOR
ELEKTROYU BİLMEM DE KLASİK VE AKUSTİK DE BERBAT ÖTESİ DOSTUM


m_turkmen_78 - 11.03.2012 03:07:36

Demolar - athena-yalan
nakarata kadar herşey çok güzel,fakat sonra gitar sesi daha baskın oluyor o bozmuş, sonlara doğru o olmasaymış kusursuz olrmuş.
ses rengin hoş başarılar.


onurgüleç - 11.03.2012 02:51:35

Demolar - Gözlerim Boşluğa Dalıp Gider
11 Mart 2012 Pazar tarihinde ibanezPRO yazmıştı:
gitarın bas tellerini de kullansan daha hoş olrmş..başarılar
Önerin için teşekkürler. Ama şarkıyı boğduğu için kullanmadım
zaten şuan çok yalın bir halde sonraki versiyonunda düzenleme yapılacak:)


onurgüleç - 11.03.2012 02:44:46

Sayfalar:  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [ 3745 ]  [3746]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752] 

Anket
SarıPapatyam16 soruyor:
Gitarda İngilizce Şarkı Çalabilmek İçin Ne Tür Yöntemler Uygulayabilirim ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.