|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Niran Ünsal - Zorlu Sevdam ver 4 - AKOR
Tek bi hata var o da JustoMoMent in dediği gibi en sondaki Dm Am olucak, onun dışında olmamış diyenler hakikaten ayıp. Eline sağlık kardeşim çok iyi, çok çok iyi. Rahat söyleyemeyen tonuna transpoze etsin.
kcuK_shYTn - 11.03.2012 19:25:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Adın İhanet - AKOR
kapo 2 de hoş :)
NBurak Kuru - 11.03.2012 19:17:17
|
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Sogukdag yazmıştı: Beğendim çok başarılı olmuş tebrik ederim.. teşekkürler
etiler33 - 11.03.2012 18:59:24
|
11 Mart 2012 Pazar tarihinde blackbella yazmıştı: çok beğendim , sesin güzelmiş :)
teşekkür ederim..
etiler33 - 11.03.2012 18:59:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Vega - İz Bırakanlar Unutulmaz - AKOR
şarkıdaki bütün d lerin yerine am-em koyarsak iyi olur bence. ancak am-em totalde d kadar 1 ölçü olacak.
fridayman - 11.03.2012 18:44:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam ver 5 - AKOR
E|---54545454545h7-5454545--10-9-7-----| B|-0-----------------------------------| ne ?
bateristanbul - 11.03.2012 18:12:01
|
çok beğendim , sesin güzelmiş :)
blackbella - 11.03.2012 17:48:33
|
11 Mart 2012 Pazar tarihinde hSn_o7 yazmıştı: Tek kelimeyle süper :) çok teşekkürler:).
Li Paris Man - 11.03.2012 16:51:30
|
Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
işte bu güzel ^^
hSn_o7 - 11.03.2012 16:47:40
|
|
hiç olmamışşş :S:S::S berbat :S
hSn_o7 - 11.03.2012 16:47:19
|
|
ses güzel gitarda hata var :)
hSn_o7 - 11.03.2012 16:45:57
|
|
kayıt kötü ancak ses güzel gitar az hata var ama güzel :)
hSn_o7 - 11.03.2012 16:42:44
|
|
|