Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [ 3737 ]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744] 
çok kötü olmuş
malesef


2000 - 13.03.2012 14:48:53

Demolar - Pinhani - Dön bak dünyaya
ÇOK KÖTÜ OLMUŞ KUSURA BAKMA


2000 - 13.03.2012 14:40:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  - AKOR
30 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde M.L@N3R yazmıştı:
28 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde gitar.. yazmıştı:
olmuyo yaaaa

a ayay olmuyo :(
sen bu ritm le vura bilirsin ve daha kontsantre ila bilirsin

dene : AA YAYAA tekrarlamda bir aan bekle ve tekrarla


daha kolayi olamazdi ;))


A A YAY A A A A YAYA A
beni aaaaaal kocagina elini belime sar
ritm A YAYA


bycece - 13.03.2012 13:06:39

Demolar - Üşürken-Halil Sezai
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Xaviniesta yazmıştı:
Eyvallah kardeş...Akorları http://www.akormerkezi.com/halil-sezai-paracikoglu-usurken-ver-3-akor_sarki-hpjdln.html linkine tıklarsan bulursun birebir çıkarmış arkadaş......Arpejide gitarda o kadar iyi değilim ama şöle anlatiym:Kalın mi'den inceye doğru 654321 dersek tellere...G akorunda 6321 D akorunda 4321 C akorundayken 5321 şeklinde çalacaksın biraz karışık oldu ama anlatabildim mi bilmiyorum..
tesekkürler dostm acık ve net anlatmıssın :)


qokhan59 - 13.03.2012 12:23:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Kafama Sıkar Giderim  - AKOR
yazan arkadaşı tebrik ediyorum gerçekten çok güzel oturmuş akorlar.ritim olarak 4/4 lük kapatmalı ritmi kullanabilirsiniz.Arpejle çalacaklar için pimiaimi iyi oluyor.


dandikgitarist - 13.03.2012 11:56:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Bir Kaç Beden Önce  ver 2 - AKOR
kapo 4 olarak çalın arkadaşlar en iyisi bu akorlar


webstar - 13.03.2012 11:09:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı  ver 2 - AKOR
herzamanki gibi yanlışsızsın :D eline sağlık


Sertacc - 13.03.2012 10:10:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Kara Toprak  - AKOR
evet katılıyorum. akor geçişlerinde problem oılabilir arkadaşlar..
çünkü bu parça arpejle çok zevkli.. arpejde geçiler daha zor olur..


arpejciyakup - 13.03.2012 00:59:47

Anketler - Bilenler Cevaplasın.. Takamine'nin elektro akustic gitarları ..
arkadaşlar takamine japon malı nerdeyse tüm fabrikaları kapandı Cort markasıyla aynı fabrikadan çıkıyor yada çin malı gerçek takamine nin en ucuzu 1000 euro civarında sakın kanıpta almayın yanıltır sizi


rockbysezerx - 13.03.2012 00:50:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Olmasaydı Sonumuz Böyle  - AKOR
elinize sağlık güzel olmuş..


b-d - 12.03.2012 23:37:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Fedon - Aşığınım  - AKOR
e:5-7-----8---7-5
B-------------------8-6-5----8---6-6---------6---5
G-------------------------------------------------------7


elromano44 - 12.03.2012 23:34:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde hakanbudakk yazmıştı:
içine etmişsiniz sayfanın
madem gereksiz neden sanatçı diyorsun..?


k_m_i - 12.03.2012 23:29:23

Sayfalar:  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [ 3737 ]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744] 

Anket
Vampiere soruyor:
Gitar müzik kulağı isteyen birşeymidir ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.