|
|
çok kötü olmuş malesef
2000 - 13.03.2012 14:48:53
|
Demolar - Pinhani - Dön bak dünyaya
ÇOK KÖTÜ OLMUŞ KUSURA BAKMA
2000 - 13.03.2012 14:40:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al - AKOR
30 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde M.L@N3R yazmıştı:
28 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde gitar.. yazmıştı: olmuyo yaaaa
a ayay olmuyo :( sen bu ritm le vura bilirsin ve daha kontsantre ila bilirsin
dene : AA YAYAA tekrarlamda bir aan bekle ve tekrarla
daha kolayi olamazdi ;))
A A YAY A A A A YAYA A beni aaaaaal kocagina elini belime sar ritm A YAYA
bycece - 13.03.2012 13:06:39
|
Demolar - Üşürken-Halil Sezai
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Xaviniesta yazmıştı: Eyvallah kardeş...Akorları http://www.akormerkezi.com/halil-sezai-paracikoglu-usurken-ver-3-akor_sarki-hpjdln.html linkine tıklarsan bulursun birebir çıkarmış arkadaş......Arpejide gitarda o kadar iyi değilim ama şöle anlatiym:Kalın mi'den inceye doğru 654321 dersek tellere...G akorunda 6321 D akorunda 4321 C akorundayken 5321 şeklinde çalacaksın biraz karışık oldu ama anlatabildim mi bilmiyorum.. tesekkürler dostm acık ve net anlatmıssın :)
qokhan59 - 13.03.2012 12:23:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Kafama Sıkar Giderim - AKOR
yazan arkadaşı tebrik ediyorum gerçekten çok güzel oturmuş akorlar.ritim olarak 4/4 lük kapatmalı ritmi kullanabilirsiniz.Arpejle çalacaklar için pimiaimi iyi oluyor.
dandikgitarist - 13.03.2012 11:56:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Bir Kaç Beden Önce ver 2 - AKOR
kapo 4 olarak çalın arkadaşlar en iyisi bu akorlar
webstar - 13.03.2012 11:09:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı ver 2 - AKOR
herzamanki gibi yanlışsızsın :D eline sağlık
Sertacc - 13.03.2012 10:10:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Kara Toprak - AKOR
evet katılıyorum. akor geçişlerinde problem oılabilir arkadaşlar.. çünkü bu parça arpejle çok zevkli.. arpejde geçiler daha zor olur..
arpejciyakup - 13.03.2012 00:59:47
|
Anketler - Bilenler Cevaplasın.. Takamine'nin elektro akustic gitarları ..
arkadaşlar takamine japon malı nerdeyse tüm fabrikaları kapandı Cort markasıyla aynı fabrikadan çıkıyor yada çin malı gerçek takamine nin en ucuzu 1000 euro civarında sakın kanıpta almayın yanıltır sizi
rockbysezerx - 13.03.2012 00:50:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Olmasaydı Sonumuz Böyle - AKOR
elinize sağlık güzel olmuş..
b-d - 12.03.2012 23:37:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fedon - Aşığınım - AKOR
e:5-7-----8---7-5 B-------------------8-6-5----8---6-6---------6---5 G-------------------------------------------------------7
elromano44 - 12.03.2012 23:34:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde hakanbudakk yazmıştı: içine etmişsiniz sayfanın madem gereksiz neden sanatçı diyorsun..?
k_m_i - 12.03.2012 23:29:23
|
|
|