|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı ver 2 - AKOR
şaka gibi bi sürü eksik akor var.
Desperado27 - 14.03.2012 19:36:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Green Day - Boulevard Of Broken Dreams - AKOR
11 Haziran 2008 Çarşamba tarihinde baba17 yazmıştı: yav bu E5 de neyin nesi?klasik gitarda E5 die bişey warmı?kus bakmayın daa çok yeniyim bu gitar işinde bide 4/4lük ritmle çaldım güsel çıktı ama başka bi ritmle güsel çıkyosa onu da alabilirim arkdşlr yalnız bu şarkı elektro da çalınıyo ve bu arada E5 yerine E yapman yeterli ben öyle denedim süper oluyo
berk_ek - 14.03.2012 19:20:56
|
13 Mart 2012 Salı tarihinde ParoiSt yazmıştı:
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde ParoiSt yazmıştı: cok quzel sesin kardesm harikasin aqzına saqlık qercekten cok etkileyici tbrkler çok teşekkür ederim güzel yorumun için dostm:). rca ederm kardesm özellikle nevden zor sarkısını cok quzel soylemissin dinlerken alip götürdü beni =) basarıların dewamını dilerm çok teşekkür ederim kardeşm beğenmene çok sevindim böyle güzel yorumların için de çok teşekkür ederim.
Li Paris Man - 14.03.2012 19:10:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Aşk Nereye Kadar - AKOR
nakaratın ikinci kısmında kendi kendine bir sor em değil bm olucak geri kalanlar tamamen doğrudur ellerine sağlık.
alperooo - 14.03.2012 19:04:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik) - AKOR
diğer yazdıklarınada baktım gayet başarılısın kardeşim :)
rockingworld - 14.03.2012 18:54:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çanakkale Türküsü ver 3 - TAB
Çok başarılı. Sadece alt bölümde G telinde --01--- bölümünde boşluk olması gerekmiyor mu?
A..Yildirim - 14.03.2012 18:36:00
|
Demolar - Rock Mafia- The Big Bang
Bazı ince yerlere kafa sesi ile ben çıktım
Efozaydin - 14.03.2012 18:16:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Ağlamadan Git - AKOR
emeğine sağlık...
enstantene - 14.03.2012 18:15:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 3 - AKOR
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Sertacc yazmıştı: olmamış kardeş bi kaç yerde ton gidiyo :S teşekkürler... yanlışlarımız olabilir...
enstantene - 14.03.2012 18:14:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 3 - AKOR
13 Mart 2012 Salı tarihinde ghost07 yazmıştı: kapo 2 ye tak. ufak tefek değişiklikler var ama akorlar doğru teşekkürler ilginiz için... bende kapo 2 den çalıyorum bu şarkıyı...
enstantene - 14.03.2012 18:13:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 3 - AKOR
13 Mart 2012 Salı tarihinde ghost07 yazmıştı: emeğine sağlık teşekkürler...
enstantene - 14.03.2012 18:12:45
|
Demolar - Yağmur Ağlıyor (Mustafa Ceceli) - Çağdaş BOY
Keyifle dinledim..
LeXTaLioN - 14.03.2012 17:20:08
|
|
|