Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3723]  [3724]  [3725]  [3726]  [3727]  [3728]  [3729]  [ 3730 ]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı  ver 2 - AKOR
şaka gibi bi sürü eksik akor var.


Desperado27 - 14.03.2012 19:36:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Green Day - Boulevard Of Broken Dreams  - AKOR
11 Haziran 2008 Çarşamba tarihinde baba17 yazmıştı:
yav bu E5 de neyin nesi?klasik gitarda E5 die bişey warmı?kus bakmayın daa çok yeniyim bu gitar işinde bide 4/4lük ritmle çaldım güsel çıktı ama başka bi ritmle güsel çıkyosa onu da alabilirim arkdşlr
yalnız bu şarkı elektro da çalınıyo ve bu arada E5 yerine E yapman yeterli ben öyle denedim süper oluyo


berk_ek - 14.03.2012 19:20:56

13 Mart 2012 Salı tarihinde ParoiSt yazmıştı:
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde ParoiSt yazmıştı:
cok quzel sesin kardesm harikasin aqzına saqlık qercekten cok etkileyici tbrkler
çok teşekkür ederim güzel yorumun için dostm:).
rca ederm kardesm özellikle nevden zor sarkısını cok quzel soylemissin dinlerken alip götürdü beni =) basarıların dewamını dilerm
çok teşekkür ederim kardeşm beğenmene çok sevindim böyle güzel yorumların için de çok teşekkür ederim.


Li Paris Man - 14.03.2012 19:10:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Aşk Nereye Kadar  - AKOR
nakaratın ikinci kısmında kendi kendine bir sor em değil bm olucak geri kalanlar tamamen doğrudur ellerine sağlık.


alperooo - 14.03.2012 19:04:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik)  - AKOR
diğer yazdıklarınada baktım gayet başarılısın kardeşim :)


rockingworld - 14.03.2012 18:54:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çanakkale Türküsü  ver 3 - TAB
Çok başarılı. Sadece alt bölümde G telinde --01--- bölümünde boşluk olması gerekmiyor mu?


A..Yildirim - 14.03.2012 18:36:00

Demolar - Rock Mafia- The Big Bang
Bazı ince yerlere kafa sesi ile ben çıktım


Efozaydin - 14.03.2012 18:16:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Ağlamadan Git  - AKOR
emeğine sağlık...


enstantene - 14.03.2012 18:15:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Sertacc yazmıştı:
olmamış kardeş bi kaç yerde ton gidiyo :S
teşekkürler... yanlışlarımız olabilir...


enstantene - 14.03.2012 18:14:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
13 Mart 2012 Salı tarihinde ghost07 yazmıştı:
kapo 2 ye tak. ufak tefek değişiklikler var ama akorlar doğru
teşekkürler ilginiz için... bende kapo 2 den çalıyorum bu şarkıyı...


enstantene - 14.03.2012 18:13:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
13 Mart 2012 Salı tarihinde ghost07 yazmıştı:
emeğine sağlık
teşekkürler...


enstantene - 14.03.2012 18:12:45

Demolar - Yağmur Ağlıyor (Mustafa Ceceli) - Çağdaş BOY
Keyifle dinledim..


LeXTaLioN - 14.03.2012 17:20:08

Sayfalar:  [3723]  [3724]  [3725]  [3726]  [3727]  [3728]  [3729]  [ 3730 ]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737] 

Anket
tugberktuci soruyor:
14 yaşında biriyim sizce hangi marka klasik gitar alayım?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.