Demolar - Oflaya oflaya cover
İbanez Aeg10ne almışsın çok sesinde güzel keşke bitanede mikrofon alsaydın kardeşim :S ama güzel yani yinede dinletti kendini
Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
Neden hepsi bu kadar güzel olmak zorunda!!! Sesi olan var olmayan var :( Helal olsun, her kayıt birbirinden güzel... (Baştaki yanlış notalar da nazar boncuğu olsun artık diyorum)
Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Bağdat Kafe - AKOR
ya bu nbiçim riffle bi bulamadım bu şarkının adamakıllı halini sonunda ilan vericem bluesdan anlayan eleman aranıyo diye