Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3721]  [3722]  [3723]  [3724]  [3725]  [3726]  [3727]  [ 3728 ]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735] 
Demolar - Oflaya oflaya cover
İbanez Aeg10ne almışsın çok sesinde güzel keşke bitanede mikrofon alsaydın kardeşim :S ama güzel yani yinede dinletti kendini


AltınPena - 14.03.2012 23:42:29

Demolar - Senin o gözlerin varya
Güzell (:


AltınPena - 14.03.2012 23:32:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Sisli Rüya - Sevduğum  - AKOR
14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde zaqzaq331 yazmıştı:
SÜPER Bİ PARÇA
eline sağlık güzel olmuş kardeşim fakat youtube linki kırık yenilersen iyi olur
https://vimeo.com/38370583


i.cosgun08 - 14.03.2012 23:15:22

Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
Neden hepsi bu kadar güzel olmak zorunda!!! Sesi olan var olmayan var :(
Helal olsun, her kayıt birbirinden güzel...
(Baştaki yanlış notalar da nazar boncuğu olsun artık diyorum)


semerkant - 14.03.2012 22:57:49

14 Mart 2012 Çarşamba tarihinde rastlanti yazmıştı:
tebrikler sağlam ses , hakimiyet güzel
teşekkürler dostum


etiler33 - 14.03.2012 22:03:37

Demolar - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer
kus efekti yakaladim ahaha


torbacısirin - 14.03.2012 21:49:24

tebrikler sağlam ses , hakimiyet güzel


rastlanti - 14.03.2012 21:36:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Multitap - Ben Anlarım  ver 4 - AKOR
ritmi ilginç degıl mı bu şarkının bi formul bulan var mı ? :)


klasikadam - 14.03.2012 21:27:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Taburcu  - AKOR
kesinlikle...


yagiz53 - 14.03.2012 21:19:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Alışamadım  ver 2 - AKOR
müthiş panpa


nikniknikerek - 14.03.2012 21:18:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Bağdat Kafe  - AKOR
ya bu nbiçim riffle bi bulamadım bu şarkının adamakıllı halini sonunda ilan vericem bluesdan anlayan eleman aranıyo diye


fridayman - 14.03.2012 21:14:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Şükriye Tutkun - Efem  - AKOR
tırt. ispanyol değil ki bu.


nikniknikerek - 14.03.2012 21:05:17

Sayfalar:  [3721]  [3722]  [3723]  [3724]  [3725]  [3726]  [3727]  [ 3728 ]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735] 

Anket
-ATA- soruyor:
Tarja ayrıldıktan sonra Nightwish grubunu nasıl buluyorsunuz ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.