Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3728]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [ 3735 ]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742] 
Demolar - al ahını onur kuşçu
sesin çok güzel başarılar


swgn90 - 13.03.2012 18:06:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Meczup  - AKOR
Bm7 yerine D olunca dogru oluoorr katılıyorum arkdasa ve G de yanlışş


burakozkul - 13.03.2012 18:05:00

Demolar - Düş Sokağı-Sevdan Bir Ateş (Kesin Dinle Bence)- Akustik
13 Mart 2012 Salı tarihinde ziramu yazmıştı:
çok güzel tebrikler
teşekkür ederim yorum için, begendiginize sevindim.


apndXX - 13.03.2012 18:02:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  - TAB
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde wakfi yazmıştı:
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde wakfi yazmıştı:
ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ ŞUNUN AKORLARINI SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
PARDON ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ BUNUN RİTMİNİ SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
ritmini kendin uydur


akorsever - 13.03.2012 17:47:26

Demolar - Yoksun - Melih Görgün (Nihat Kalem)
güzel olmuş kardeş senın çalduğun şarkılardan begendım bı kac tanesını bende çalmayı düşünüyorum :)


swgn90 - 13.03.2012 17:29:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 2 - AKOR
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde UsUBuMTraq yazmıştı:
''Bir kızı'' bölümünde Em yerine C'yi tercih ediyorum. Kulağına sağlık gayet başarılı bir çalışma.
Evet bencede C daha güzel duruyo orda.

Ayrıca akorlar gayet güzel benim sesime kapo 1'de cuk oturuyo :)


NBurak Kuru - 13.03.2012 17:22:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim  - AKOR
09 Mart 2012 Cuma tarihinde takvim27 yazmıştı:
Sol majör akorunun olduğu yerler kulağıma tam oturmadı ve başka akor da yerleştiremedim oralara ama hiçbir emek kusursuz değildir.Ve bence son kısımda Do majör den sonra peş peşe Fa majör ve re minör gelirse daha iyi oluyor.Emeğine sağlık. :)
çok teşekkürler yorumların için son kısım için söylediğin de daha hoş bir tını oluyor :)


gitarist_ömer10 - 13.03.2012 17:20:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim  - AKOR
09 Mart 2012 Cuma tarihinde takvim27 yazmıştı:
Sol majör akorunun olduğu yerler kulağıma tam oturmadı ve başka akor da yerleştiremedim oralara ama hiçbir emek kusursuz değildir.Ve bence son kısımda Do majör den sonra peş peşe Fa majör ve re minör gelirse daha iyi oluyor.Emeğine sağlık. :)
çok teşekkürler yorumların için son kısım için söylediğin de daha hoş bir tını oluyor :)


gitarist_ömer10 - 13.03.2012 17:20:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim  - AKOR
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde serciiocrazyy07 yazmıştı:
kardeşim ellerine sağlık joytürk ün videosunda adam ne akor basıyosa hepsini doğru seçmişsin yalnızca sol major olan yerler uyumsuz olmuş orlardada f7 kullandım ben daha güzel geldi kulağıma ama emeğine sağlık tebrikler...
çok teşekkürler sol majör bana da çok tiz geliyor ama yerine bende bir şey koyamadım doğrusu :)


gitarist_ömer10 - 13.03.2012 17:19:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Hasret  - AKOR
Ritim budur ama akorlar yanlış

↓-↓ ↓↑ ↑ ↑ ↓↑ ↓↑↓↑ - ↓-↓ ↓↑ ↑ ↑ ↓↑ ↓↑↓↑


swgn90 - 13.03.2012 17:19:20

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
13 Mart 2012 Salı tarihinde ziramu yazmıştı:
ritm ispanyol-es olsa daha güzel olurdu
denenebilir teşekkürler


by_CEA - 13.03.2012 17:15:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kırık Ayna  - AKOR
harikasın dostum :)


gitarist_ömer10 - 13.03.2012 17:12:30

Sayfalar:  [3728]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [ 3735 ]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742] 

Anket
kadir12344 soruyor:
600-700 tl arası en iyi elektro akustik gitar ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.