Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [ 3741 ]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746]  [3747]  [3748] 
Demolar - Halil sezai İsyan
gitarın markası ne yaaa çok güzel pürüzsüsz çıkıyor ses.


zamansızım - 12.03.2012 13:32:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gidiyorum  ver 2 - GP5
elerine saglık.


borannn - 12.03.2012 13:30:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim  - AKOR
kardeşim ellerine sağlık joytürk ün videosunda adam ne akor basıyosa hepsini doğru seçmişsin yalnızca sol major olan yerler uyumsuz olmuş orlardada f7 kullandım ben daha güzel geldi kulağıma ama emeğine sağlık tebrikler...


serciiocrazyy07 - 12.03.2012 12:16:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya  - AKOR
dm7 yerine dm ya da F kullanabilirsin.


serkan-ist. - 12.03.2012 12:10:27

mükemmel sarkı devamı gelsin lütfen .....


kaderr - 12.03.2012 11:21:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Pencere  ver 3 - AKOR
ab yada g# akorun tonuna göre yazılır inceden kalına gidiyosa # yazılır kalından inceye gidiyosa bemol yazılır ornegin cm den sonra A# yazılmaz bb yazılır.


Desperado27 - 12.03.2012 11:05:07

mükemmel bises cok güzel şarkı devamını bekliyoruzz süpperrrrrrrrrr


beşiktaşım - 12.03.2012 11:02:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Yorum - Büyü  - AKOR
arpeji pimiaimi olarak çalabilirsiniz arkadaşlar.


dandikgitarist - 12.03.2012 09:09:07

arkadaşın sesi çok güzel gitmiş şarkıya .güzel ritm atıyor ama evet arpejde sorun var ..tebrikler


kopila - 12.03.2012 02:28:50

11 Mart 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
keske gercekten guzel bır ortamda kayıt yapabilsen.cok guzel soylemişşin
abi çok teşekkür ederim güzel yorumun için.


Li Paris Man - 11.03.2012 23:23:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Bu Son Olsun  ver 2 - AKOR
C G Am Em

NE YANLIZLIK NE DE YALAN ÜZMESİN SENİ


yarbay - 11.03.2012 23:22:51

Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
11 Mart 2012 Pazar tarihinde Sevcan35 yazmıştı:
Çok içten söylemişsin.. bir tane de ekibine kemancı kattın mı harika olacak =)
bir gitarist bulabilseydik araştıracaktım onu da ama :/


by_chawush - 11.03.2012 23:14:39

Sayfalar:  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [ 3741 ]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746]  [3747]  [3748] 

Anket
mhmtpkr41 soruyor:
Squier Bullet Stratocaster mı Cort x2 mi? (bazen yumuşak bazende sert tonlar çalabileceğim bir gitar arıyorum)









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.