|
|
Demolar - Halil sezai İsyan
gitarın markası ne yaaa çok güzel pürüzsüsz çıkıyor ses.
zamansızım - 12.03.2012 13:32:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gidiyorum ver 2 - GP5
elerine saglık.
borannn - 12.03.2012 13:30:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim - AKOR
kardeşim ellerine sağlık joytürk ün videosunda adam ne akor basıyosa hepsini doğru seçmişsin yalnızca sol major olan yerler uyumsuz olmuş orlardada f7 kullandım ben daha güzel geldi kulağıma ama emeğine sağlık tebrikler...
serciiocrazyy07 - 12.03.2012 12:16:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya - AKOR
dm7 yerine dm ya da F kullanabilirsin.
serkan-ist. - 12.03.2012 12:10:27
|
|
mükemmel sarkı devamı gelsin lütfen .....
kaderr - 12.03.2012 11:21:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Pencere ver 3 - AKOR
ab yada g# akorun tonuna göre yazılır inceden kalına gidiyosa # yazılır kalından inceye gidiyosa bemol yazılır ornegin cm den sonra A# yazılmaz bb yazılır.
Desperado27 - 12.03.2012 11:05:07
|
|
mükemmel bises cok güzel şarkı devamını bekliyoruzz süpperrrrrrrrrr
beşiktaşım - 12.03.2012 11:02:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Yorum - Büyü - AKOR
arpeji pimiaimi olarak çalabilirsiniz arkadaşlar.
dandikgitarist - 12.03.2012 09:09:07
|
|
arkadaşın sesi çok güzel gitmiş şarkıya .güzel ritm atıyor ama evet arpejde sorun var ..tebrikler
kopila - 12.03.2012 02:28:50
|
11 Mart 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: keske gercekten guzel bır ortamda kayıt yapabilsen.cok guzel soylemişşin abi çok teşekkür ederim güzel yorumun için.
Li Paris Man - 11.03.2012 23:23:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Bu Son Olsun ver 2 - AKOR
C G Am Em
NE YANLIZLIK NE DE YALAN ÜZMESİN SENİ
yarbay - 11.03.2012 23:22:51
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
11 Mart 2012 Pazar tarihinde Sevcan35 yazmıştı: Çok içten söylemişsin.. bir tane de ekibine kemancı kattın mı harika olacak =) bir gitarist bulabilseydik araştıracaktım onu da ama :/
by_chawush - 11.03.2012 23:14:39
|
|
|