|
|
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde quny yazmıştı:
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde rockbysezerx yazmıştı: ağzına sağlık hocam Sagol kardesim.. ne demek kardeşim :) :):)
gitarist67e - 10.03.2012 23:54:53
|
Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde acoustic yazmıştı: fettah can sesiyle söylemişsin :) evet :)
quny - 10.03.2012 23:20:01
|
Demolar - Yani Olmuyor -Fırat Tanış
kardeş çok güzel olmuş. yorumdan sonra tekrar dinleyeceğim.
anamur_ömer - 10.03.2012 22:42:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım ver 2 - AKOR
anlamadığım şey. gm akorunun bir versiyonuna bakarmısınız..3 5 5 3 3 3.. benim sadece 5 parmağım var. diğer eklimdede beş. 10 eder. yoksa sizde 20 tanemi var...
arpejciyakup - 10.03.2012 22:30:59
|
Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
fettah can sesiyle söylemişsin :)
acoustic - 10.03.2012 22:30:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Toygar Işıklı - Sen Eşittir Ben - AKOR
Ben yeniyim arkadaşlar küçük G ile yazılmış sollerin özellikleri nedir ?
Mert TUNÇER - 10.03.2012 22:27:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde BaNDRoLSüZ yazmıştı: ayrıca merak ettiğim başka bir konu var, Bb nin yerine başka ne gelebilir, yani daha kolay geçişi olabilecek başka bir akor ne olabilir, online olan arkadaşlar varsa beni aydınlaırsa sevinirim. F dene istersen.
mommonster - 10.03.2012 22:08:42
|
Demolar - yar olmadın- ogün sanlısoy
eyvallah arkadaşlar..
anamur_ömer - 10.03.2012 22:05:29
|
Demolar - meleklerin sözü var-yalın
eyvallah arkadaşlar..
anamur_ömer - 10.03.2012 22:03:39
|
Demolar - meleklerin sözü var-yalın
09 Mart 2012 Cuma tarihinde burakca yazmıştı: çok beğendim ekliyorum müsadenle.. müsade senin. beğendiğine sevindim
anamur_ömer - 10.03.2012 22:01:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Dünyanın Sonuna Doğmuşum - TAB
26 Haziran 2011 Pazar tarihinde TheClown yazmıştı:
25 Aralık 2010 Cumartesi tarihinde BaRlSH yazmıştı:
24 Eylül 2010 Cuma tarihinde **rock_qirL** yazmıştı: ellerinize sağlık ama bu da güzel=
E-----0-------------------------0----------------------0-------------------------------------------- B---------3-1-0-1-3-1-0--------3-1-0-1-3------------3-1-0-1-3-1-0----------0-1-0------0--- G---2----------------------0-2----------------------2--------------------0-2-2-0-------2--0---2- bu daha güzel :D evet buda güzel ama sanki sonu karmaşık biraz
neresi karmaşık kardeşim gayet basit.
mommonster - 10.03.2012 21:46:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik) - AKOR
nakaratta ki em ler uymamış
Corbin - 10.03.2012 20:58:55
|
|
|