Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746]  [ 3747 ]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753]  [3754] 
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde quny yazmıştı:
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde rockbysezerx yazmıştı:
ağzına sağlık hocam
Sagol kardesim..
ne demek kardeşim :) :):)


gitarist67e - 10.03.2012 23:54:53

Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde acoustic yazmıştı:
fettah can sesiyle söylemişsin :)
evet :)


quny - 10.03.2012 23:20:01

Demolar - Yani Olmuyor -Fırat Tanış
kardeş çok güzel olmuş. yorumdan sonra tekrar dinleyeceğim.


anamur_ömer - 10.03.2012 22:42:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 2 - AKOR
anlamadığım şey. gm akorunun bir versiyonuna bakarmısınız..3 5 5 3 3 3.. benim sadece 5 parmağım var. diğer eklimdede beş. 10 eder. yoksa sizde 20 tanemi var...


arpejciyakup - 10.03.2012 22:30:59

Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
fettah can sesiyle söylemişsin :)


acoustic - 10.03.2012 22:30:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Toygar Işıklı - Sen Eşittir Ben  - AKOR
Ben yeniyim arkadaşlar küçük G ile yazılmış sollerin özellikleri nedir ?


Mert TUNÇER - 10.03.2012 22:27:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde BaNDRoLSüZ yazmıştı:
ayrıca merak ettiğim başka bir konu var, Bb nin yerine başka ne gelebilir, yani daha kolay geçişi olabilecek başka bir akor ne olabilir, online olan arkadaşlar varsa beni aydınlaırsa sevinirim.
F dene istersen.


mommonster - 10.03.2012 22:08:42

Demolar - yar olmadın- ogün sanlısoy
eyvallah arkadaşlar..


anamur_ömer - 10.03.2012 22:05:29

Demolar - meleklerin sözü var-yalın
eyvallah arkadaşlar..


anamur_ömer - 10.03.2012 22:03:39

Demolar - meleklerin sözü var-yalın
09 Mart 2012 Cuma tarihinde burakca yazmıştı:
çok beğendim ekliyorum müsadenle..
müsade senin. beğendiğine sevindim


anamur_ömer - 10.03.2012 22:01:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Dünyanın Sonuna Doğmuşum  - TAB
26 Haziran 2011 Pazar tarihinde TheClown yazmıştı:
25 Aralık 2010 Cumartesi tarihinde BaRlSH yazmıştı:
24 Eylül 2010 Cuma tarihinde **rock_qirL** yazmıştı:
ellerinize sağlık ama bu da güzel=


E-----0-------------------------0----------------------0--------------------------------------------
B---------3-1-0-1-3-1-0--------3-1-0-1-3------------3-1-0-1-3-1-0----------0-1-0------0---
G---2----------------------0-2----------------------2--------------------0-2-2-0-------2--0---2-
bu daha güzel :D
evet buda güzel ama sanki sonu karmaşık biraz
neresi karmaşık kardeşim gayet basit.


mommonster - 10.03.2012 21:46:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik)  - AKOR
nakaratta ki em ler uymamış


Corbin - 10.03.2012 20:58:55

Sayfalar:  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746]  [ 3747 ]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753]  [3754] 

Anket
gtaristt soruyor:
Raimunda Espanyol sizce nasıl?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.