Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3746]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [ 3753 ]  [3754]  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760] 
Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
gitar süper ama vokal için aynı şeyi söyleyemeyeceğim


burakca - 9.03.2012 20:36:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Deli Kızın Türküsü  - AKOR
Çok teşekkürler bu güzel şarkı için!

Zaman zaman çalıyorum... Gerçi söylemesi zor bi şarkı bu ama idare ediyoruz artık :D


parapono_87 - 9.03.2012 20:34:38

Demolar - never be the same again (MelanieC ft. Lisa) - Çağdaş BOY
bayıldım kardeşim


burakca - 9.03.2012 20:01:15

Demolar - Ayo Technology (Millow) - Çağdaş BOY
biraz metronom yüksek olmuş gibi ^^


burakca - 9.03.2012 19:57:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Beni Unutma  ver 2 - AKOR
Arkadaşlar ben akorlarını nota partisyonu gibi bir versiyondan orjinal tondan ekleyim. İşine yarayan arkadaşlar olur umarım


parapono_87 - 9.03.2012 19:54:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Ah Mazi  - AKOR
Çok teşekkürler. Eskilerden ve çok güzel bir şarkı...

Bunun gibi çok gün yuzunde olmayan RUMELİ HAVASI var. Onun notasını ve akorlarını çıkartmayı denemiştim ben de ama ne kadar başarılıdır bilemem. Ben arada çalıyorum kendim.. :)


parapono_87 - 9.03.2012 19:49:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Melih Görgün - Yoksun  ver 3 - AKOR
Ritimm??


mrt87 - 9.03.2012 19:48:01

Demolar - Bir Derdim Var (Mor ve Ötesi) - Çağdaş BOY
onca kargaya 5 yıldız verip tebrik ediyorsunuz da kendince güzel yorumlayan bu arkadaşa neden zalimce yorum yapıyorsunuz? ben inanılmaz güzel buldum ayrıca kendine özgü yorum için tebrik ediyorum..


burakca - 9.03.2012 19:45:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Sevdam Ağlıyor  ver 3 - AKOR
Gitti gidiyor yaralı yüreğim: G ... F

olabilir. Çok başarılı. Teşekkürler, emeğine sağlık...

Girişlerdeki F akorları özellikle hoş duyuluyor. Ben hep Em çalardım ilk 2 satırın tamamını. Aslında ses Mİ notasıyla bitiyor ama yine de F akoru çok hoş oluyor. TŞKLER...


parapono_87 - 9.03.2012 19:39:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Red Hot Chili Peppers - Tell Me Baby  - TAB
adamsın


LionelMessi - 9.03.2012 19:34:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Dizi Müzikleri - Bu Kıza Kadar  - AKOR
leylayla mecnun 10 numara dizi bu müzik 10 numara müzik bu akorlarda 10 numara akorlar aradaki laba lab lab labs kısmının tablarını isteyen olursada şöyledir

B-3-3-1-0
G---------2-0

Eline saglık kardeşim güzl olmuş


ahmedy00 - 9.03.2012 19:33:37

güzel :)


Cici_kafa - 9.03.2012 19:31:46

Sayfalar:  [3746]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [ 3753 ]  [3754]  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760] 

Anket
Ziylaz soruyor:
Kaç sene gitar çalarsan iyi bir gitarist olursun ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.