Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3753]  [3754]  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [ 3760 ]  [3761]  [3762]  [3763]  [3764]  [3765]  [3766]  [3767] 
Demolar - Özgür Karabil - Meçhul
07 Mart 2012 Çarşamba tarihinde horozozy yazmıştı:
Müzik kutusu :)
Sizleri burda görmek ne güzel özgür abi :)
teşekkürler efem, bu şeref bana ait ;)


libarak - 8.03.2012 11:22:17

Demolar - Özgür Karabil - Ocean Spray
07 Mart 2012 Çarşamba tarihinde mesenger_86 yazmıştı:
çok güzel
teşekkür ederim ;)


libarak - 8.03.2012 11:19:05

Demolar - Yani Olmuyor -Fırat Tanış
07 Mart 2012 Çarşamba tarihinde MyGitarist32 yazmıştı:
tebrikler dostum :D
:) teşekkür ederim :)


caagaataay - 8.03.2012 08:52:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Merhaba Dünya  - AKOR
Yanlış!!!


mkürock - 8.03.2012 08:31:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Yılmazyıldırım - Ben Sana Ölüyorum  - AKOR
La majör yerine La minör daha uygun sanki yada şarkı kulağımda böyle yer etmiş, sizce ?


mkürock - 8.03.2012 06:36:24

Demolar - Si41-Bekle Beni Sevgilim
kardeş güzel olmuşta sanki kayıtta bass lar biraz fazla gelmş :) birde sanki mikrofondan baya uzakmısın yoksa mic mi kötü ?


mavez17 - 8.03.2012 02:05:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Aşkın Masum Çocukları  - AKOR
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde mysticblue yazmıştı:
C değil Eb olacak
C doğru


aloneman_16 - 8.03.2012 00:07:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Çağrı - Bir Sigara İçimlik  ver 5 - AKOR
Lubun bari minörleri majör yapıp ekleseydin 1. versiyonda benim çıkardığım şarkı bu aynısını kopyalayıp yapıştırmışsın. Bi işe yarasaydın.


J.Fox - 8.03.2012 00:03:12

Demolar - Snn-Pembe mezar
çok güzel, tebrikler :)


denizbass - 7.03.2012 23:47:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma  ver 2 - AKOR
C iyide G7 kötü be aga :D G dede ton oturmuyo :D nasıl iştir anlamadım arkadas :D


Utku İncé - 7.03.2012 23:38:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
ritim ayyayyayay değil mi ritim?


olimpos - 7.03.2012 23:34:20

Demolar - Özgür Karabil - Ocean Spray
çok güzel


mesenger_86 - 7.03.2012 23:23:25

Sayfalar:  [3753]  [3754]  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [ 3760 ]  [3761]  [3762]  [3763]  [3764]  [3765]  [3766]  [3767] 

Anket
yalnışzamanın soruyor:
Çalarken En Çok Keyif Aldığınız Leyla The Band Parçası Hangisidir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.