Demolar - Si41-Bekle Beni Sevgilim
kardeş güzel olmuşta sanki kayıtta bass lar biraz fazla gelmş :) birde sanki mikrofondan baya uzakmısın yoksa mic mi kötü ?
Akor|Tab|Söz|Nota - Çağrı - Bir Sigara İçimlik ver 5 - AKOR
Lubun bari minörleri majör yapıp ekleseydin 1. versiyonda benim çıkardığım şarkı bu aynısını kopyalayıp yapıştırmışsın. Bi işe yarasaydın.