28 Şubat 2012 Salı tarihinde Ankara. yazmıştı: Onur koç kim ya Cüneyt Tek varken lütfen gerekli akor ve tablar doğru insanların adı altında toplansın...
Demolar - Senin o gözlerin varya
Teşekkür ederim kardeşim :) bütün arkadaşlarım da sesimin biraz geride kaldığını söylüyor :) yorumun için çok teşekkür ederim :)
06 Mart 2012 Salı tarihinde zech yazmıştı: bu ne ya ...2 akor yazmıssın gerisi boş...boyle saçma sapan bı sey ı paylasma ya adam gibi yaz yada paylasma ...kıme neyı ıspatlamaya calısıyorsun ...adam igbi yapın su paylasımları....admin sende onaylama boyle gereksiz seylerii....sitenin kalitesini düsüruyorsunuzz iiice...
acaba siz neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz...?????? akorlar doğru,sozler de doğru....istersen sesine göre transpoze edebilirsin...hazır edilmişi de var....acaba siz bu sitede hiç akor paylaştınız mı...????