Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3760]  [3761]  [3762]  [3763]  [3764]  [3765]  [3766]  [ 3767 ]  [3768]  [3769]  [3770]  [3771]  [3772]  [3773]  [3774] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya  ver 6 - AKOR
evet gayet güzel olmuş ama son kısmında bir sorun var


İbanezGrg121 - 6.03.2012 19:37:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya  ver 6 - AKOR
evet gayet güzel olmuş ama son kısmında bir sorun var


İbanezGrg121 - 6.03.2012 19:37:25

Anketler - Aşağıdakilerden Hangisini Çalmayı Tercih Edersiniz?
Bateri nedir la? Davul olmasın ?


wickwoody - 6.03.2012 19:28:35

harika olmuş fakat "Kalbin atacak hıçkıra hıçkıra" mısrasında Mi minör'den sonra re minör gerekli sanırım.


The0riq - 6.03.2012 19:02:55

Demolar - Arif Kaygusuz - Karalamalar
tamamen kafa meselesi. Karalama.


caesz - 6.03.2012 19:01:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
28 Şubat 2012 Salı tarihinde Ankara. yazmıştı:
Onur koç kim ya Cüneyt Tek varken lütfen gerekli akor ve tablar doğru insanların adı altında toplansın...
KESİNLİKLE KATILIYORUM !


fatihbuyuktas - 6.03.2012 18:41:47

Demolar - Nev - Zor

sesin keyif verici :)


blackbella - 6.03.2012 18:29:27

Demolar - Senin o gözlerin varya
Teşekkür ederim kardeşim :) bütün arkadaşlarım da sesimin biraz geride kaldığını söylüyor :) yorumun için çok teşekkür ederim :)


gitarist67e - 6.03.2012 18:24:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Hasretinle Yandı Gönlüm  ver 3 - TAB
Tebrikler güzel olmuş...


REYTS - 6.03.2012 18:08:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Şafak Türküsü  - AKOR
06 Mart 2012 Salı tarihinde zech yazmıştı:
bu ne ya ...2 akor yazmıssın gerisi boş...boyle saçma sapan bı sey ı paylasma ya adam gibi yaz yada paylasma ...kıme neyı ıspatlamaya calısıyorsun ...adam igbi yapın su paylasımları....admin sende onaylama boyle gereksiz seylerii....sitenin kalitesini düsüruyorsunuzz iiice...
acaba siz neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz...??????
akorlar doğru,sozler de doğru....istersen sesine göre transpoze edebilirsin...hazır edilmişi de var....acaba siz bu sitede hiç akor paylaştınız mı...????


ozn - 6.03.2012 17:46:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Söz Vermiştin  ver 6 - AKOR
arpej?


mommonster - 6.03.2012 17:24:23

Anketler - En çok kullanılmasından haz kapılacak gitar sizce nedir!?
Yine mi ibanez be gibson LP'nin yanında ibanez oyuncak gitar :D

Les paul çalarken insana öyle bi haz verio ki tarifsiz...


rock_in_life - 6.03.2012 17:17:39

Sayfalar:  [3760]  [3761]  [3762]  [3763]  [3764]  [3765]  [3766]  [ 3767 ]  [3768]  [3769]  [3770]  [3771]  [3772]  [3773]  [3774] 

Anket
kobeoguz soruyor:
Gibson Les Paul Stüdyo'nun En İyi Rengi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.