Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [3762]  [ 3763 ]  [3764]  [3765]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle  - AKOR
F# DEĞİL F#m olacak....


volkann79 - 7.03.2012 19:27:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Red Hot Chili Peppers - Cant Stop  - TAB
bası harıc ıgrenc


LionelMessi - 7.03.2012 19:25:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
09 Mart 2011 Çarşamba tarihinde MFK98 yazmıştı:
Kötü
arkadasım; "kötü" değil "calamıyorum" diyeceksin.


mommonster - 7.03.2012 19:08:20

Demolar - Yani Olmuyor -Fırat Tanış
tebrikler dostum :D


MyGitarist32 - 7.03.2012 18:57:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Sigaramın Dumanına Sarsam  ver 3 - AKOR
Arpeji pimiaimi olarak çalabilirsiniz arkadaşlar.


dandikgitarist - 7.03.2012 18:55:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Özer Atik - Ver Elini İstanbul  - AKOR
arkadaşlar bunun ritimini özer atik komedi kükkanın da çalarken de folk(it-it-çek-çek-it-çek)ritmiyle çalıordu.yoksa benmi yanlıy hatırlıyorum??


repos07 - 7.03.2012 18:50:33

Demolar - Özgür Karabil - Meçhul
Müzik kutusu :)
Sizleri burda görmek ne güzel özgür abi :)


horozozy - 7.03.2012 18:43:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dağlar Dağlar  ver 3 - AKOR
dostum helal olsun harikasın :)


m_turkmen_78 - 7.03.2012 18:23:43

Demolar - Geceler
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ozi1453 yazmıştı:
Lügrun o ses sensin!!! Bukadar iyi söyleyeceğini tahmin etmemiştim.geceler i artık senden de dinleyeceğim.Tskr.
çok teşekkür ederim :) :)


lügrun - 7.03.2012 17:51:56

Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
Evet vokal biraz garip geldi ama bence güzel :D


ⓚⓐⓡⓖⓐ - 7.03.2012 17:35:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülay - Cesaretin Var Mı Aşka  - AKOR
arpeji ne acaba ???


AthenaKolik - 7.03.2012 17:08:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dön Ne Olur  - AKOR
nakarat olmamış sözlerde de eksikler var komple olmamış parçaya tonu bi kere re major olmasın lazm


ahmedy00 - 7.03.2012 17:02:13

Sayfalar:  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [3762]  [ 3763 ]  [3764]  [3765]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770] 

Anket
olmadı soruyor:
Ozan Osmanpaşaoğlu'nun En Sevdiğiniz Şarkısı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.