Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [3762]  [3763]  [3764]  [ 3765 ]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770]  [3771]  [3772] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Depresyondayım  - AKOR
Dm Am Bb )
Depresyondayim unutuldum aldatildim )


Ca X Ca - 7.03.2012 14:47:20

Demolar - O Kirpik Hala Bende Sevgilim
Öncelikle değerli görüşleriniz için teşekkür ederim. Cem Adrian'ın şarkılarını yorumlamak bildiğiniz üzere pekte kolay değil. Yeni demolarda daha dikkatli çalışmalar yapmaya özen gösteririm tekrar teşekkür ederim.


Hector-Paris - 7.03.2012 14:10:16

Demolar - Aşk-ı Kıyamet - Emre Altuğ (Gunay)
güzel olmuş eline,sesine sağllık ..


StreetBoi - 7.03.2012 13:10:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Ne Olur  - AKOR
olmamış


arananadam1 - 7.03.2012 12:15:57

Demolar - O Kirpik Hala Bende Sevgilim
Gerçekten çok güzel yorumlamışsınız, başarılarınızın devamını dilerim :)


denizismygirl - 7.03.2012 12:02:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Yorum - Uğurlama  ver 2 - AKOR
F E Am kısmı keserek çalınır ve F basamayanlar Fmaj7 akorunu kullanabilirler...


neyzenigitarist - 7.03.2012 09:31:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  ver 4 - AKOR
Orjinal vers. olmuş elinize sağlık. Joy Turk Akustik Performans ile bire bir.


psychobatt - 7.03.2012 02:23:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya  ver 6 - AKOR
Sonuncu 2 Akor Gecikicek Biraz Oflaya Oflaya Dendikten Sonra Bası G#m Sonra F# Bitiş Sesi Olucak Arkadaşlar


gammel - 7.03.2012 00:33:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya  ver 6 - AKOR
Sonuncu 2 Akor Gecikicek Biraz Oflaya Oflaya Dendikten Sonra Bası G#m Sonra F# Bitiş Sesi Olucak Arkadaşlar


gammel - 7.03.2012 00:33:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Aşk-ı Kıyamet  ver 7 - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde ©@Ɠƪ@Ʀ yazmıştı:
Gm A7 Dm
Yar elinden ölüm olacak benim sonum
Bb7 A Dm
Sonu yok bunun bu aşk-ı kıyamet
sanki bole olacak gibi geldi bana usta ...
aynen dostum ben orada zaten Dm ve Bb kullanıyorum ama yanlıs yazmısım :S


quny - 7.03.2012 00:22:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Aşk-ı Kıyamet  ver 7 - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde ©@Ɠƪ@Ʀ yazmıştı:
Gm A7 Dm
Yar elinden ölüm olacak benim sonum
Bb7 A Dm
Sonu yok bunun bu aşk-ı kıyamet
sanki bole olacak gibi geldi bana usta ...
aynen dostum ben orada zaten Dm ve Bb kullanıyorum ama yanlıs yazmısım :S


quny - 7.03.2012 00:22:31

ölçülerde biraz hatalar onun harici güzel basarılar dilerim


emrektunca - 7.03.2012 00:13:35

Sayfalar:  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [3762]  [3763]  [3764]  [ 3765 ]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770]  [3771]  [3772] 

Anket
ProGuitaR soruyor:
Yerli şarkı akorlarını mı daha çok çalıyorsunuz yoksa yabancı şarkı akorlarını mı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.