05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: Anam kimse yorum yapmamış mı barış abiye daha neler... Abi her zamanki gibi içimizi ısıtan başarılı bir çalışma olmuş saygılar... :D
tesekkur ederım dostum,herkes sadece yorum bekliyor yorum yapan yok bende yapmıyorum artık birkaç begendigim kişi dısında kimseye hevesi kalmadı ne yalan soyliyim...
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Mecbursun - AKOR
Kapo 1 Orjinal. birde bazı yerlerde Em akoru ritim bitmeden E oluyor bazı yerlerde de dm yada dm7 var sanırım.. ama olmuş burdaki de yeterli ;)
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Mecbursun - AKOR
Kapo 1 Orjinal. birde bazı yerlerde Em akoru ritim bitmeden E oluyor bazı yerlerde de dm yada dm7 var sanırım.. ama olmuş burdaki de yeterli ;)