Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770]  [3771]  [3772]  [ 3773 ]  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778]  [3779]  [3780] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Yıldızlar  ver 2 - AKOR
1 ses pese transpoze edilirse yani tonu do yerine sibemol yapılırsa orjinal ton olur.Akorlar çok güzel. :)


takvim27 - 5.03.2012 17:02:55

Demolar - Kahpe diller
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde burakca yazmıştı:
eyvallah mutlu ettin beni hocam sağol
eyvallah ben duygumu soyledim sadece basarılar ;)


emrektunca - 5.03.2012 17:00:42

Demolar - Kahpe diller
eyvallah mutlu ettin beni hocam sağol


burakca - 5.03.2012 16:53:29

Demolar - Dayan Yüreğim Dayan
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde sln06 yazmıştı:
çok duygusaal çok hooş 10 olsa 10 vericem :)
çook teşekkür ederim :) eksik olma..


Rst-7 - 5.03.2012 16:44:04

Demolar - Dayan Yüreğim Dayan
çok duygusaal çok hooş 10 olsa 10 vericem :)


sln06 - 5.03.2012 16:38:56

Demolar - Değmesin ellerimiz
"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> <span style="font-weight: bold;">kardeşim gitarın t&uuml;r&uuml; ne "/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/><br/>
</span><blockquote width="80%" align="left" style="background-color: rgb(237, 237, 237);">
<pre style="color: black; font-family: courier new;">&nbsp;</pre>
<br/>


Gitar Delisi xD - 5.03.2012 16:35:54

Demolar - Olsun
kardeşim şarkıyı güzel çalmışsında şarkıyı birazdaha çalışsan daha iyi olur gibime geliyor ;)


Gitar Delisi xD - 5.03.2012 16:31:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Black Eyed Peas - I Gotta Feeling  - AKOR
arkadaşlar ultimate gitardan alıntıdır ama amaç arşivimiz genişlesin :)))


rock_20 - 5.03.2012 15:53:12

Demolar - Nusret - Emanet
Sekronize hatası var bence


SebebsizAşk - 5.03.2012 15:42:14

Demolar - Olsun
Kardeş sesin çok güzel bence Halil sezai söyleyerek sesini mundar etme derim ben... :)


MusicalParadoX - 5.03.2012 15:14:09

Demolar - Bariscapt-----Yolcu yolunda gerek
Anam kimse yorum yapmamış mı barış abiye daha neler... Abi her zamanki gibi içimizi ısıtan başarılı bir çalışma olmuş saygılar... :D


MusicalParadoX - 5.03.2012 15:09:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Salak Oğlan  ver 2 - AKOR
ritmi ne ?


kört cobain - 5.03.2012 13:24:01

Sayfalar:  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770]  [3771]  [3772]  [ 3773 ]  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778]  [3779]  [3780] 

Anket
BuTToWSKi soruyor:
Hangi Tür Gitarda Daha İyisin?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.